Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pokládka dlažby na bochánky

Od: lendak* odpovědí: 107 změna:

lepení dlažby na "bochánky" ,kvůli zvýšení výšky podlahy...natáhne tenkou vrstvu lepidla do toho zepát bochánků (asi 5) a dlažba 30x60...ovšem pod dlažbou jsou tím pádem prázdná místa...je to tak v pořádku...nerupne dlažba při chůzi?...díky

107 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

betaraybill*
hodnocení

0x

Nejsem odborník ani jsem tohle nikdy nedělal. Jen v bytě kde bydlíme jsme měli umělce řemeslníka co nám na podlahu dával dlažbu. Potud vše ok. Ten debil tam dal ale na střed jen ty bochánky (lepidlo nevím) a už krátce po začátku používání rupl na jednom obkladu roh asi 10 od okraje dlažby. Celé to upadlo. Prostě já bych to takhle už nikdy nechtěl

hodnocení

0x

Tento způsob pokládky nemůže dlažba vydržet. A už vidím nadšení dělníka který to takto bude pokládat.

Na "bochánky" se kdysi lepily obklady na stěny a i stím jsou problémy.

Nechápu proč se stále snažíte vymyslet jiné řešení než dorovnat výšku podlahy potěrovým betonem jak jsme Vám radili v minulé diskuzi.

doplněno 04.03.14 11:34:

Tak samozřejmě dělník Vám to nainstaluje jak si vy řeknete a klidně i s úsměvem.

Jen pak o to bude vyšší faktura.

V praxi se to tak nedělá, protože je to drahé, složité, nespolehlivé a nemá to prakticky žádnou životnost.

Dlažba musí být lepena celoplošně na výšku zubu hladítka a podklad se dorovná potěrovým betonem.

Pokud mermomocí chcete dorovnávat lepidlem, tak jedině tak že ho natáhnete v několika krocích.

Třeba 1cm pak necháte zatvrdnout a na to pak můžete lepit.

doplněno 04.03.14 16:28:

Je to Vaše podlaha a Vaše peníze.

Takže Vám popřeji hodně štěstí při používání takto položené dlažby.

Víc pravděpodobně nemá cenu nic psát

lendak*
hodnocení

mě nejde o to jak se tváří dělník a jaká je to pro něj námaha...mě jde o to,zda se to takto dělá v praxi a proč prostě lepidlo nenatáhne celoplošně pod dlaždici.

lendak*
hodnocení