Nejste přihlášen/a.
Před pěti lety jsme si nechali dělat novou omítku na na starší křivé zdi. Někde je vrstva omítky i 5mc aby to srovnali, jenže tam zapoměli dít perlinku a tak po čase začala omítka hodně praskat. Já jsem tedy ty praskliny vyhloubil a zatáhl sádkou, sice to bylo trochu vidět, ale nepraskalo to. No a před rokem se nám udělalo spousta prasklin všude.
Jde s tím něco dělat bez toho abych musel oškrabat malbu, nalepit perlinku a udělat novou fajnovou?
Napadlo mě to něčím nastříkat, co by to zpevnilo a překrylo ty povrchové praskliny. Existuje něco takového?
Ahoj. Nejsem odborník, ale asi, než se bude něco perlinkovat, bych si tu plochu poklepal. Jak je to velké a jak hluboko se to noří. Někdy ty pohyby můžou dělat zazděný trubky s vadným provedením termoizolací. Mám takovou čerstvou zkušenost. Jestli by nebylo méně pracné, to nějak velké-malé místo oklepat a zahrubovat a zaštukovat. Záleží, kolik toho je a v jak velké ploše.
doplněno 18.02.14 21:18:Ještě mě napadlo. Jak ty praskliny kryje malba? Možná, že by šlo, tu malbu oškrábat a to místo rozehnat štukovacím hladítkem a zapravit tak ty praskliny. Začal bych snadnějšími a jednoduššími postupy.
Jak to praská? Jsou to větší či jen malinké trhlinky? Prosím o foto!
Tlouštka omítky nemá až tolik vliv na vypraskání omítky,takže pkd jsou opravdu větší tak je něco špatně.Taky jsme házeli i deset centimetrů omítky skrz vyrovnání a nic nepraská.Není to zase tak dlouho co ani perlinka či lepidla nebyla a vše šlo i bez toho!Mikrotrhlinky jsou snad v každé omítce,ale normálně nejsou vidět!
Zdravím