Vzpěra skříňky BLUM - tlumič - náhradní díl

Od: Datum: 19.01.14 22:48 odpovědí: 5 změna: 28.04.14 18:04
avatar

Ahoj všem. Máme asi 3 roky novou kuchyň, ve které máme horní skříňku se skládacím výklopem. Tento výklop obstarává mechanismus BLUMOTION AVENTOS HF, který má za úkol udržet výklop v poloze, do které jste skříňku otevřeli a tlumení v horní pozici a hlavně při zavírání.

Tak si dnes zavírám skříňku a najednou rána, tlumení při dovření nefunkční. Z vlasního bádání jsem zjistil, že by stačilo vyměnit samotné tlumiče (viz fotka), které jsou v celém mechanismu pouze jednoduše nacvaknuté. Z tlumičů je vyteklé médium.

Problém je, že se mi tlumiče nikde nedaří najít jako samostatný díl, pouze celý výklopný systém, kdy jeden stojí kolem 2000 Kč a potřebuji samozřejmě dva *ee*

Nevíte někdo, kde se tohle dá sehnat? Označení dílu 20F200-40 BLU-AUFN

Jako nouzová možnost mě napadlo koupit tohle, ale moc se mi do toho nechce, upřednostnil bych opravu stávajících systémů.

Předem děkuji za ochotu :)

doplněno 19.01.14 22:50:

oprava: jako nouzová možnost mě napadlo koupit tohle



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.01.14 23:02

nemá náhodou blum doživotní záruku?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.01.14 23:09
avatar

hledám hledám a opravdu píšou o doživotní záruce, kdesi dole na jejich stránkách, myslel jsem že se tím budou více chlubit. Díky, tím pádem nemusím řešit nějakou výměnu tlumiče *palec*

Od: kubrti
Datum: 26.04.14 09:58

Dobrý den, řešíme ten samý problém. Mohu vědět, zda jste na něco narazil, nebo jestli jste uspěl s reklamací?

Děkuji Kubernátová

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.14 20:34
avatar

Dobrý den, vše jsem nahlásil firmě (tedy spíše pánovi) co nám dělal kuchyň, ten přijel, zkusil, vymontoval, reklamoval, dostali jsme vzpěry úplně nové, které nám zase namontoval. Nás to nestálo ani korunu, jen jsme skoro měsíc měli skříňku bez dvířek :)

Od: kubrti
Datum: 28.04.14 18:04

Díky, také už jsem kontaktovala přímo BLUM a navrhli stejné řešení, tedy výměnu za nové, tak snad to půjde rychleji :-D.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.