Zákonná lhůta pro opravu domácího spotřebiče

Od: Datum: 15.01.14 20:25 odpovědí: 7 změna: 16.01.14 13:07

Dobrý den,

zajimalo by me, jestli je nejaka zakonna lhuta, kterou ma servis dodrzet pri oprave napr.mycky nadobi. Mame mycku v oprave jiz od 29/11/13, predem stanovene datum dokonceni opravy je 29/12/13, ale po spouste telefonatu se oprava blizi ke konci mozna az tento tyden. Pokud to opet neni jen dalsi predbezne datum jako jiz trikrat zminovali. Urgujeme a mame s tim i vydaje, jelikoz nejsme z mesta, kde servis operuje. Udajnym duvodem zpozdeni opravy je pry cekani na nahradni dil k oprave. Take by me zajimalo, jestli mame nejaky narok na slevu z prodleni. Na strankach servisu neni vubec nic ohledne jejich obchodnich podminek apod.

Predem mnohokrat dekuji za odpoved


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.01.14 20:32
avatar

Lhůta je dle dohody mezi servisem a zákazníkem při jejím překročení máte nárok na slevu opravy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: evcza
Datum: 16.01.14 12:56

Dekuji za Vasi odpoved.

Datum: 15.01.14 21:00

Tazatel ale neuvádí, jestli se jedná o opravu v rámci záruční doby (tzn. reklamaci), nebo o opravu po záruční době... Pokud by to bylo v záruční době, je lhůta pro vyřízení 30 dnů. Pokud je to mimo záruční dobu, tak se přiznám, že nevím, jestli je tam zákonem daná lhůta.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: evcza
Datum: 16.01.14 13:01

Dobry den, jde o opravu po zarucni dobe. Opet bylo receno, ze v utery bude hotovo, pote zase, ze ve stredu se to bude dodelavat, ale doted stale nikdo nevolal. Uz nevim, jak se branit. Koncem prosince nam bylo sdeleno, ze pokud se nam to nelibi, ze muzeme pro mycku prijet a odvezt si ji, kdyz na to doslo zacatkem ledna, tak byli v servisu nahle vydeseni, co ze budou s tim nahradnim dilem delat a ze urcite budou urgovat a od te doby uz jsme dostali dalsi tri terminy dodelani opravy...Neni to az tak urgentni, ale kdyz uz tedy sypou jeden termin za druhym, tak uz to zacina byt otravne. Podrizujeme se tomu a jezdime tam s tim, ze uz bude hotovo a vzdy se neco najde. Www stranky nemaji zadne obchodni podminky a pritom je to soucast celkem velike skupiny podniku v Lounech. Proste je to uz otravne. Kazdopadne mnohokrat Vam dekuji za Vasi odpoved, opravdu mi to snad vsechno pomuze ziskat trochu povedomi o tom, jak se mohu branit, az tam dnes opet budu volat, kdyz se k tomu nema nikdo od nich. Dekuji

Od: hop®
Datum: 15.01.14 21:06
avatar

Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 kalendářních dní, pokud servis není schopen tuto lhůtu dodržet, měl by vrátit peníze za zboží nebo dodat zboží nové, podle Vaší volby.

Pokud jde o pozáruční opravu, řeší to smlouva o opravě se servisem, přečtěte si ji!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: evcza
Datum: 16.01.14 13:07

Dobry den,

jde o pozarucni opravu a bohuzel nemame zadnou smlouvu jen doklad o prijmu spotrebice do opravy. Na webovych strankach nejsou zadne obchodni podminky servisu a na jiz zminenem dokladu je pouze datum, kdy bude oprava dokoncena a poznamka, ze predem stanovenou cenu je mozno prekrocit o 10% bez predbezneho informovani objednavatele. Navic jsou tam dva panove a kazdy tvrdi neco jineho, takze se pokazde "modlim", aby to zvedl ten samy, protoze tam prava ruka nevi, co dela leva, kdyz to reknu takto. Jeden tvrdi, ze je to hotove, jen to zaclo tect pri druhe zkousce a tudiz se to bude resit, ale druhy den mi druhy pan tvrdi, ze se ceka na soucastku ( pritom ta konecne (!) dorazila pocatkem ledna ), takze opravdu potom nevim, co si mam myslet. Kazdopadne mnohokrat dekuji za VAsi odpoved.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.