Jak položit lino se starým podkladem?

Od: Datum: 05.01.14 14:16 odpovědí: 5 změna: 06.01.14 22:37

Zdravím,

prosím o radu. Dáváme dohromady malou garsonku (v bytovce ve 3. patře) a teď máme problém s hlavní místností přesněji s podlahou. Jelikož podlaha znatelně vrže, tak jsme sundali staré lino a pod ním jsou dřevotřískové desky (tlustě cca 15mm), ale ty nevržou, ještě pod tím je stará prkenná podlaha, která je přibita hřebíky a ta vrže (vypadá to, že je pod ní štěrk, ale ještě to nevím jistě).

Nechceme nic jiného než lino. Brousit a lakovat starou prkennou podlahu určitě nechceme. Jenže nevím, jak zamezit (alespoň na pár let) většímu vrzání. Napadlo mě vyndat prkennou podlahu a převrtat jí na vruty a na to položit zpět dřevotřísku a opět lino (jsem začátečník, tak mne prosím neukamenujte :) ).

Jen se bojím, že to po čase nebude moci dýchat a bude to plesnivět.

Poradíte prosím? Jen dodávám, že máme velice málo financí a potřebujeme co nejlevnější řešení :) (ale samozřejmě ne na úkor větší ztráty kvality).

Pavel

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: rok
Datum: 05.01.14 15:20

všechno to vyházet, udělat stěrku a položit lino.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 05.01.14 15:59

Problém jsou OSB desky.Drsnost povrchu vyžaduje jejich přebroušení.Jinak bych doporučil místo nich desky sádrovláknité.

JABRAKA

Od: pavelbak
Datum: 05.01.14 19:35

Díky za odpovědi.

Můžu jen poprosit o více informací ohledně sádrovláknitých desek? Cena podobná jako OSB a montáž taktéž? Nebo se to liší?

Takže to mám všechno sundat a hodit tam tyhle desky, dvě vrstvy křížem?

Od: pavelbak
Datum: 05.01.14 20:34