Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace lednice-odřená,promáčklá pod obalem

Od: mortina* odpovědí: 3 změna:

jak mám vyřešit reklamaci lednice,byla dovezena neporušeně zabalená,po rozbalení jsem zjistila na třech místech odřeniny a nyní po mě dodavatel vyžaduje fotodokumentaci ne již zmíněných otlaků a odřenin,ale fotodokumentaci neporušeného obalu,prosím o radu jak řešit tuto situaci,děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hujer123*
hodnocení

0x

Podle mě je požadavek na foto neporušeného obalu nesmyslný. Kdo si předem fotí zabalené zboží, než jej vybalí?

Obrátil bych se na někteou z organizací na ochranu spořebitele.

 

buss
hodnocení

0x

To bylo z obchodu, či od osoby? Dodavatel je kdo? Proč se nabavíte s tím, kdo to doručil? Byl obal dostatečný, neporušený? Žádejte po "dodavateli" fotodokumentaci, že to dal na přepravu nepoškozené.

 

uska*
hodnocení

0x

Foto u reklamace je zcela běžné - foto obalu +poškození zboží. Podle toho se pak dohadují, kdo poškození způsobil. Pokud je poškozený obal, jde to na triko přepravci jelikož poškozený obal od zboží by přepravce neměl přijmout k přepravě. Je-li originální obal neporušený, ale zboží anot, ak je jasné, že z výroby odešel zmetek.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]