Nejste přihlášen/a.
jak mám vyřešit reklamaci lednice,byla dovezena neporušeně zabalená,po rozbalení jsem zjistila na třech místech odřeniny a nyní po mě dodavatel vyžaduje fotodokumentaci ne již zmíněných otlaků a odřenin,ale fotodokumentaci neporušeného obalu,prosím o radu jak řešit tuto situaci,děkuji
Foto u reklamace je zcela běžné - foto obalu +poškození zboží. Podle toho se pak dohadují, kdo poškození způsobil. Pokud je poškozený obal, jde to na triko přepravci jelikož poškozený obal od zboží by přepravce neměl přijmout k přepravě. Je-li originální obal neporušený, ale zboží anot, ak je jasné, že z výroby odešel zmetek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.