Reklamace lednice-odřená,promáčklá pod obalem

Od: Datum: 02.01.14 13:08 odpovědí: 3 změna: 02.01.14 17:11

jak mám vyřešit reklamaci lednice,byla dovezena neporušeně zabalená,po rozbalení jsem zjistila na třech místech odřeniny a nyní po mě dodavatel vyžaduje fotodokumentaci ne již zmíněných otlaků a odřenin,ale fotodokumentaci neporušeného obalu,prosím o radu jak řešit tuto situaci,děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.01.14 15:38

Podle mě je požadavek na foto neporušeného obalu nesmyslný. Kdo si předem fotí zabalené zboží, než jej vybalí?

Obrátil bych se na někteou z organizací na ochranu spořebitele.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 02.01.14 16:33

To bylo z obchodu, či od osoby? Dodavatel je kdo? Proč se nabavíte s tím, kdo to doručil? Byl obal dostatečný, neporušený? Žádejte po "dodavateli" fotodokumentaci, že to dal na přepravu nepoškozené.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 02.01.14 17:11

Foto u reklamace je zcela běžné - foto obalu +poškození zboží. Podle toho se pak dohadují, kdo poškození způsobil. Pokud je poškozený obal, jde to na triko přepravci jelikož poškozený obal od zboží by přepravce neměl přijmout k přepravě. Je-li originální obal neporušený, ale zboží anot, ak je jasné, že z výroby odešel zmetek.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.