Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat ohledně spínání HDO.
Dle PLÁNU V TABULCE,kde jsou uváděny časy sepnutí NT na týden dopředu dnes vůbec nesepl noční proud./2:35-8:35/Žádná odstávka předem avízovaná nebyla ani není..
Jde např .o ohřev vody v bojleru,která se vlastně díky ,,nesepnutí,,neohřála apod.
Vím že s ,,téměř nedotknutelnou společností,,jakou je ČEZ se nijak zvlášť diskutovat nedá,ale očekávala bych alespoň omluvu ,kdyžuž nedokázali předem avízovat tuto ,,odstávku,,Chci se zeptat čím mohla být,,tato,,odstávka,,způsobena a co dělat v takovémto případě?Zda máme nárok na nějaké,,tzv..vrácení-sepnutí v jiný čas?
tak každopádně bych jim slušně sdělil, že HDO neseplo, nebmůže jít o jeho vadu...
doplněno 14.12.13 10:05:oni to umí odzkoušet, tak se neboj jim to dát na vědomí, případně je rovnou požádej o přezkoušení...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.