Plech na zed

Od: Datum: 16.09.13 21:28 odpovědí: 14 změna: 18.09.13 08:07

Ahoj! Nas problem - v zime nam pri velkem snehu a stridani mrazu s teplem zateka z okapu do zdi - rampouchy ... Pred 40ti lety nam klempiri dali okap prilis blizko ke zdi. Chtel bych prilepit pozinkovany plech tesne pod presah plech. strechy. Pry existuje cerna lepici hmota, neco jako gumoasfalt, ktera by tam ten plech udrzela, baleni je pry asi 10ti kilove. Nevite, prosim, o jakou hmotu se jedna, nebo mate jiny tip?

Za event. odpoved predem dekuji!

Srdecne zdravi Sebor

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.09.13 21:49

podmáznout silikonem nebo pěnou a hmoždinka a musí to držet,ona by stačila i lišta na zateplovák,ale je to zedničina

Ohodnoceno: 0x

Od: mil®
Datum: 16.09.13 22:01

Nejsem žádnej odborník, ale myslím, že mi klempíra lepil plechy tímhle, ale je to už dlouho, nepamatuju se přesně.

http://www.denbraven.cz/denbi…prvky-denbit-en-33-cz535.html

Ohodnoceno: 2x

Datum: 16.09.13 23:06

Diky moc, koukl jsem na odkaz a bude to ono. Klempir s tim u nas lepil okenni parapety. Kdyz se to jeste zajisti vrutem v hmozdince, tak by to snad melo (na brizolitu) drzet.

Od: rnk*
Datum: 16.09.13 21:32

Spíše bych to tam přišrouboval na hmoždinky, takové ty zatloukací i se šroubem. Na omítce žádný lepený spoj dobře držet nebude. Odloupne se i s částí omítky. Nejlépe však svěřit řešení dobrému klempíři.

Datum: 16.09.13 23:09

Me jde o to, aby se nedostala voda pod ten plech a k tomu by melo slouzit to lepidlo.

Datum: 17.09.13 11:13

Domnívám se,že je s tím plechem moc práce a velká investice.Nestačilo by celou plochu pod okapem natřít tekutou hydroizolací?

JABRAKA

Datum: 17.09.13 12:51