Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hmoždinka s uzlovým lemem?

Od: biges* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,

prosím, k čemu je dobrá hmoždinka s uzlovým lemem a jak se liší od "normálné"? Ptal jsem se na to pracovníka v Bauhausu, ten mi to nedokázal zodpovědět.

Díky

doplněno 16.09.13 23:04:

Já jí potřebuji pro upevňování do červené cihly.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladinpraha*
hodnocení

4x

Normální hmoždinka se jenom po délce roztáhne a zasekne zoubky. Uzlová v otvoru vytvoří uzel po celém obvodu a styčná plocha je větší a není proto nak náchylná na vytržení, především v měkčím materiálu.

doplněno 16.09.13 23:14:

Do cihly je podle mě určitě vhodnější než obyčejná.

doplněno 17.09.13 19:11:

Ten uzel právě maximálně vyplní prostor, který má k dispozici. Pokud je ve volném prostoru, tak se hmoždinka začne protáčet. Pokud mám dutý materiál, tak používám hmoždinku kovovou, kde se její packy opřou o materiál zezadu. Nejsem odborník, ale tohle je moje zkušenost.

biges*
18.09.13 07:48
hodnocení

Díky.

rnk*
hodnocení

3x

To je taková hmoždinka do sádrokartonu a podobných materiálů.

doplněno 17.09.13 09:33:

Já myslím, že do cihly to použitelné není. Ten uzel pro vytvoření potřebuje volný prostor. jako když provrtáte sádrokarton skrz a za ním se vytvoří ten uzel. Do cihly použijte běžnou plastovou hmoždinku. Do železobetonu klidně i kovovou.

biges*

Díky za reakci. Akorát na obalu je teda nakreslené, že je to hmoždinka do betonu, cihly a.. a to poslední nevím, co je.

rnk*

Tak to jsem v koncích... :)

hodnocení

0x

strejda google:

Hmoždinka s uzlovým lemem?
biges*
hodnocení

Jasné, jenže co mám já vypadá zhruba takto:

wintech.cz/...

doplněno 18.09.13 10:26:

Jsou to přesně tyto:

twenty.cz/...

doplněno 18.09.13 10:28:

Já snad nevložím správný obrázek...

twenty.cz/...