Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Čím natřít umakart v kuchyni

Od: kyticka777® odpovědí: 7 změna:

dobrý den, nevěděl by někdo jakou barvou nebo čím natřít v kuchymi umakart?chci zrenovovat starou kuchyňskou linku ,poraďte prosím

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pt®
hodnocení

2x

"kytičko", našla jsem odpověď odborníka: barva na umakart
Richard Dener
Na dobře očištěném, odmaštěném a lehce přebroušeném umakartu vykazují dlobrou přilnavost téměř všechny nátěrové hmoty. použít jako velmi vhodné můžete i fasadní barvy v 4014 barlet akrylát ( jemná struktura podobná dobré štukové omítce) nebo v 4018 barlet silikon, která velmi dobře odolává vodě. informace o zmíněných výrobcích naleznete na www.teluria.cz . barvy.cz/...

doplněno 14.09.13 12:16:

A ještě tady: bal.cz/...

doplněno 14.09.13 12:22:

"kytičko", naši mladí jednou před časem, když malovali kuchyň v paneláku, tak vzali primalexem i to umakartové jádro. Při tom primalexu je větší jistota, že půjde barva smýt. Ale u těch fasádních zřejmě zůstane natrvalo. - pt

hodnocení

Pt : moc moc děkuji hned si to jdu prostudovat :)

hodnocení

myslíte že to můžu myslím ty barvy použít na na kuchyňskou linku, víte dvířka,šuplíky- jde mi o zdravotní nezávadnost

pt®

"kytičko", někdo použije barvu i na kořenky. Klidně "Balakryl", našla jsem: mimibazar.cz/... Já často natírám, miluju staré krámy, ale používám "Eternal"je to barva ředitelná vodou a opravdu drží na všem. Prodává se v litrovkách a je ve všech pastelových barvách. Můj regál šel na bílo:

Čím natřít umakart v kuchyni
Čím natřít umakart v kuchyni #2

hodnocení

0x

Nebyla by lepší samolepicí,omyvatelná tapeta? Viděla jsem takto vytapetovanou koupelnu i WC a je to pěkné.

hodnocení

0x