Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lze nahazovat betonem?

Od: michaltopic* odpovědí: 15 změna:

Zdravím,

lze nahodit kus zdi (0,35 x 1,20 m) potěrovým betonem?

Mám 4 pytle betonu na spravení podlahy a došla mi zdicí malta. Potřebuji nahodit tak 1 až 2 cm omítky na zeď, kterou mám špricnutou ještě zbytkem malty. Nakonec to budu potahovat lepidlem s perlinkou a rohovou perlinkou s hliníkem ...

Je to dodělávka, nechtěl jsem kupovat extra pytel kvůli tomu. Spodek jsem "nahodil" jen asi 0,5 až 1 cm sádrovou stěrkou. A všechno příjde ještě přelepit a naštukovat.

Díky za radu :)

doplněno 29.07.13 13:49:

hmm fotka se nějak v tom vedru nepřiložila ...

Lze nahazovat betonem?

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Nejsem odborník, ale tohle bych nedělal. Ono to při troše dobré vůle půjde (špatně), ale po pár letech toho budete litovat. Beton se Vám jako celistvá, tvrdá deska od zdi odloupne a odpadne. (Zkušenost po "opravě" zdi, provedené kdysi bývalým OPBH).

michaltopic*
hodnocení

Proto jsem zeď důkladně napenetroval a budu jí potahovat perlinkou ... *nevi*

hodnocení

0x
Řekl bych, že beton na podlahu je pro nástřik na stěnu málo "mastný"...
Běžně provádím nástřik stěn řídší směsí vody, cementu, písku, trochy vápna. Dělá se to roky, někde tomu říkají beránek, stříkal se metličkou.
Když cementové mléko dobře vsákne do podkladu, drží to "jako betón"
Takže do betonu na podlahu domíchat cement, naředit a stříkat omítacím strojkem v tenké vrstvě, nechat kus proschnout a znova a znova.
Je to na dlouhé lokty, chce to trochu znalostí a praxe.
V budoucnosti bych se vyvaroval směsí různých materiálů na jedné stěně.
Co dáte na tu perlinku navrch?
doplněno 29.07.13 15:02: Co takhle domíchat do toho podlahového betonu vápno, příp. i písek a mít z něj silnou vápennocementovou maltu?
Ta důkladná penetrace nebude odpuzovat vodu?
Musí ta stěna dýchat?
Je tu mnoho neznámých.

hop®
hodnocení

0x

I fotkám je horko *smich*