Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dají se vyměnit skla plast.oken za silnější?

Od: marjenka odpovědí: 5 změna:

Prosím poraďte jestli se dají vyměnit skla platových oken za silnější.Máme přes rok nová okna a nejsme spokojeni,protože je vše z venku slyšet,bydlíme u hlavní silnice,ale nikdo ze sousedních domú skoro nic z venku neslyší.Technik nám okna několikrát přitahoval a jednou vyměnil těsnění,ale nic nepomohlo.Jsme už starší a tak se myslím ,že nás pěkně vypekli. V rámečku je U 1,0.Rádi bychom měli skla 1,3.Poraďte prosím ,zda se to dá provést a na koho se máme obrátit.Díky za radu

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

2x

Dobrý den, nejsem odborník přes plastová okna, ale snad existuje nějaká protihluková fólie, která se lepí na sklo. O jejím účinku nebo použití by měl vědět ten pracovník, který Vám okna dělal nebo opravoval. Možná by to bylo levnější řešení, než výměna skel. Berte to jen jako názor a možnost, protože jsem se s tím v praxi nesetkal. Zdravím!

doplněno 30.06.13 07:13:

Také záleží na tom, jestli nemáte stále otevřenou mikroventilaci. Jejím uzavřením by se mohla ta hlučnost snížit, ale zase se mohou po čase v bytě na stěnách tvořit plísně.

to U není síla skla ale jeho tepelná popustnost,čím číslo nižší tím sklo je lepší,to s tou 1,3 by ste si moc nepomohly ba naopak.jinak jde o to co je za sílu rámečku,já mam např 24mm ale jsou i 18mm skla,jaká je nápln,taky záleží na zapravení okna někdy to přenáší uplně něco jiného,špatně opěněný rám ,parapet

ivik*
hodnocení

2x

Mám pocit, že v posledním díle minulý týden v Ptákovi Loskutákovi o tom něco bylo, výměna za trojsklo, dělala to firma, odstranili rámečky co drží sklo a pak vyměmili, šlo to rychle...Zkuste vyhledat dva poslední díly Loskutáka a přehrát na netu...

repkin*
hodnocení

0x