Robotický vysavač, ano - ne?

Od: Datum: 19.05.13 02:11 odpovědí: 9 změna: 19.05.13 22:44

Máte jej a jak jste spokojeni? Jsem zastáncem klasického úklidu, tj, pořádně všude vysát, pak vytřít. Ale už jsem párkrát viděl na různých místech tyhle robotické vysavače. Koupili byste si to domů? A jak je to s další údržbou? Dle povahy bydlení,samozřejmě. My bydlíme u lesa a ikdyž máme sítě v oknech, chvíli nevysát, dělají se všue v domě chuchalce prachu. Na to je to asi dobré, to vysavač posbírá. Ale ne z koberce, možná tak z dlažby.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 19.05.13 10:39

Dobrý den, zkušenost s tímto přístrojem nemám, tak jen názor. Nemám to, nepotřebuji to a nechci to.

Ač jsem pro moderní techniku, tak opravdu nemusím mít doma vše a ještě předražené. To, že je to údajně jeden z nejprodávanějších výrobků, pro mne není důvod si to pořídit. A jak píšete - je-li doma "nasviněno", tak se vytáhne pořádný velký vysavač a uklidí se klasicky. Ale, asi tento můj názor bude zpochybněn někým jiným, tak se rozhodnout musíte sám. Zdravím!

Ohodnoceno: 0x

Datum: 19.05.13 15:59

Dobrý den, ja jej mám, má své výhody i nevýhody, klasickým vysavačem uklidíte rychleji apod...používám jej, že ho prostě zavřu do místnosti, naprogramuji a vysaje, musíte ale např. pozvedat židle, prostě je nejlepší co nejvíce předměrů ze země pryč, nevýhodou je hlučnost, slyšet je i přes zavřené dveře (psi se mohli napoprvé zjevit), ale ten náš uklizí pěkně z koberce i dlažby, máme ale držší, za 7 000 korun. Používám jej hlavně když nestíhám...

Datum: 19.05.13 17:05

Robotický vysavač patří do kategorie drahých hraček.

Ohodnoceno: 2x

Datum: 19.05.13 17:31