Napojení kotle do plynovodu

Od: Datum: 17.05.13 09:26 odpovědí: 4 změna: 17.05.13 22:59

Dobrý den. Jakým způsobem může být napojen kotel. V mém případě ho topenář napojil speciální nerezovou hadicí (teflon). Měl jsem na bytě revizi a tvrdili mně , že to musí být v trubkách. Topenář mě zas tvrdí že do deseti metrů to může být v hadici. Napojení povede za linkou.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: fribble*
Datum: 17.05.13 10:25

Našel jsem na netu třeba http://www.gas.cz/category/plynove-hadice:151/ , takže soudím, že dopojení hadicí by nemělo př revizi vadit.

doplněno 17.05.13 10:32:

Možná ještě http://energetika.tzb-info.cz…1-dotazy-a-odpovedi#pripojeni ,bod 3

Ohodnoceno: 0x

Od: ben®
Datum: 17.05.13 10:43

Dobrý den, nejsem odborník přes plyn, ale u nás v domě, když byla revize, tak pokud byla použita jen jedna hadice, tak to bylo v pořádku. Kdo měl vedení pospojované např. ze dvou kratších hadic, tak revizí neprošel. Možná je v tom nejasnost i mezi plynaři, ale asi musí být ta hadice jen jedna a asi by měla být raději kratší - tedy nejdříve trubky a až zakončení flexibilní hadicí, která také nemá být zakrytá. Ale, neuvádíte délku toho přívodu ve Vašem případě, tak je možná problém v tom. Zdravím!

Datum: 17.05.13 11:21

Jde o to jaká je hadice zda je to opravdu hadice nebo nerezová flexibilní trubka s potahem,hadice nesmí být delší ke spotřebiči jak 1,5m to platilo dříve možná dnes může být 3m když ji vyrábějí podle odkazu výše.Ta nerezová trubka (vlnovec) není to hadice, může být dlouhá jak je třeba když je řádně ukotvena,ten zkostnatělý revizák nemá pravdu

Datum: 17.05.13 22:59

Rada je jednoduchá - změnit topenáře nebo revizáka.

Tak jako tak na konci potřebujete kladnou revizní zprávu, kterou Vám zde nikdo neudělá. ;)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: