Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Akumulačkami foukají pouze studený vzduch

Od: pietrooo odpovědí: 6 změna:

Zdravím Vás, mám problém s akumulačkami, nevím kde je zakopaný pes. Dnes jsem přišel do nového bytu, zapnu akumulačky, nastavim termostat na 30 stupnů a celých 45minut foukaly pouze studený vzduch, kontrolka nesvítila. Akumulačky jsou fungl nové. Poradte prosím.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

nejsem odborník, na to někdo odpoví fundovaně,ale myslím si, že akumulačky již podle názvu fungují na principu, že se napřed musí "nabít" tady nahromadit ve svých vložkách teplo a teprve potom jej mohou foukáním vydávat do místnosti. Většinou fungují na "noční proud" a potom "odpolední". Záleži na tom, jakou máte smlouvu s dodavatelem elektřiny a nastavené hodiny.

artemio2*
hodnocení

1x

Že by ukrajinský soudruh,u nich elektřiny nět a k nimž ještě nedorazila informace,že akumulační kamna nutno v noci nabíti?

pietrooo
hodnocení

Áááááááááááha, konečně to chápu :) a chápu i, že jsou lidé, kteří radí rádi a bez potřeby vyznamenání a povyšování se. Totiž ten ví to a ten zas tohle. Ostatně jak řekl Mistr Jan Hus: To co víme, je zcela nepatrýn zlomkem toho, co nevíme.

Každopádně děkuji a jsem za Vaší odpověd rád. Pa

hodnocení

1x

Akumulačky jsou na principu nabíjení. Nechte nabít jeden den, většinou se nabíjí jen na tzv. noční proud - sníženou sazbu. Nefungují prostě jako přímotop - nabíjejí se "cihly", které jsou vevnitř. Zkontrolujte i hlavní jistič u kamen, zda je zapnutý.

hodnocení

0x

Zkuste je zapnout zítra ráno. Třeba to bude lepší.

doplněno 03.06.13 19:01:

energetickyporadce.cz/...

hodnocení

0x

Zkontrolujte ještě jestli je nahozenej jistič a zaplej termostat, jinak ráno opět zima...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: