Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mrazák BEKO FSE 21320

Od: jana87 odpovědí: 2 změna:

Máte někdo zkušenost s mrazákem BEKO FSE 21320? Díky za radu, chci si něco takového pořídit, ale nemám zkušenost s touto značkou.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hm*
hodnocení

0x

Dneska už značky nemají ten význam, jako dřív. Stejně všichni všechno vyrábějí tak, aby to fungovalo srovnatelně s konkurencí a přežilo jen záruku.

Mrazák BEKO máme, ale jiný typ, 3/4 roku. Zatím funguje bez problémů.

zazela*

Já vezmu značku BEKO komplexně,takže mé vyjádření není bráno na mrazák,ale potažmo na všechny výrobky od Beko a co se vám stane,pokud budete mít poruchu v záruční době a budete u BEKO chtít reklamovat.Podotýkám,že většina elektro-prodejen to má tak,že vy jako zákazník u většího rozměrnějšího zboží musíte reklamovat přímo u výrobce a ne na prodejně.Zde reklamujete jen malé zboží typu mikrovlnky.

Nyní k BEKO:
Koupě výrobku Beko,záruka 2 roky.Před koncem záruky porucha,volání na zákaznický servis BEKO,nahlášení reklamace výrobku v záruce.Opravář přijel za dva dny po nahlášení reklamace.
Zjistil vadu s tím,že součástku musí objednat.Až sem vše bez problému,jak zákaznický servis,tak opravář jsou slušní a příjemní.Na opravu mají ze zákona 30 dnů.
Během prvních 14 dnů se nikdo neozval,takže jsme volali na zákaznickou linku,jak to vypadá.Zde odpověděli,že oni nic neví,že musím JÁ volat jejich opraváři!JÁ mám volat opraváři? No dobře,takže volání opraváři.Ten samozřejmě nezvedá,nekomunikuje.Nereaguje ani na SMS a volání v dalších dnech.
Další týden pryč.Opět volání na zákaznickou linku BEKO,opět stejný rozhovor - volejte si na opraváře.A uplynul další a to poslední týden.Konec.
Takže vzhledem k chování opraváře a celého zákaznického servisu BEKO jsme se rozhodli odstoupit od kupní smlouvy s tím,že výrobek vrátíme a výrobky BEKO již nikdy více.necháme si vrátit peníze.
Volání na prodejnu firmy,kde byl výrobek zakoupen.Tady nám oznámili,že máme vše vyřídit přímo s BEKO.
Volání na zákaznický servis BEKO.Již tradičně nás odkázali na to,abych si JÁ zavolala opraváři a on by mi měl dát potvrzení o uznání nesplnění reklamace v zákonné lhůtě.
Volání opraváři nespočekrát,nezvedá,nereaguje.
Volání na zákaznický servis BEKO,zvedají,ale stále odkazují na opraváře.
Po pár dnech nám dochází trpělivost.Napsali jsme email na BEKO s tím,že jestli okamžite neuznají reklamaci,podáváme podnět na ČOI (Česká obchodní inspekce),která může udělit pokutu až 10 mil. korun.
A světe div se!Najednou změna a během dvou dnů byl opravář u nás s papírem s uznáním,že nesplnili opravit reklamovaný výrobek.
Jenže.
Papír co nám předal byl jen kus papíru bez razítka BEKO a jen tužkou napsané,že tedy to uznávají.Prý nic jiného nemá,říkal nám opravář...
Zkusili jsme s tímto cárem papíru jít do provozovny,kde byl výrobek BEKO zakoupen.Zde jsme požadovali vrácení peněz.
Z reklamačního na prodejně se nestačil divit co že jim to dáváme za papír.Samozřejmě nám peníze nedali oproti kusu papíru.Takže čekání dalších několik dnů,než si písemně prodejna ověřila na BEKO,že "papír" je pravý a že nahrazuje firemní tiskopis Beko.
Z prodejny volali,že tedy reklamace je opravdu uznána a že nám peníze vrátí do 14 dnů (dle zákona).Prý by mohli i dříve,ale nemají větší tržbu,ze které by nás mohli vyplatit.
No a ještě jednání o vrácení výrobku - to znamenalo objednat si dodávku,která by na naše vlastní náklady výrobek BEKO odvezla zpět do prodejny.
Nakonec jsme to vyřešili tak,že jsme si v prodejně zakoupili nový výrobek,samozřejmě NE BEKO,ale jinou kvalitnější značku.Ta nakonec byla v akci a ještě nám dali speciální slevu,takže máme nová výrobek,vrátili nám ještě pár korun a odvoz jsme nemuseli hradit,protože nám prodejna vezla nový výrobek,tak si zároveň odvezli i ten starý výrobek BEKO.
Takže po zkušenosti s nejhorším zákaznickým servisem,se kterým jsem kdy přišla do styku JIŽ NIKDY ZNAČKU BEKO!

výtka
Upozornění od sys clayman 17. 01. 2015 11:07:28
jaký smysl má tento spam?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]