Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký kotouč pro opracování dřeva

Od: kotouc odpovědí: 6 změna:

Zdravím, poslední dobou mě velice zaujala práce se dřevem - konkrétně vyřezávání soch a podobných nesmyslů za pomoci motorové pily a flexi. Protože dle mého skromného názoru s pilou umím a výtvarného cítění se mi také dostává tak bych zkusil nějakou blbůstku o víkendech vyřezat. Hlavní problém však vidím v závěrečném opracování výrobku. Na webech jsem narazil na fotografie, kde pracují s flexou ve které mají blíže nespecifikovaný kotouč. Myslíte si, že to bude něco na podobném principu? bono-naradi.cz/... Pokud ano, jak dlouho podle Vás tenhle kotouč vydrží při práci s jasanem? Díky za rady a typy :)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

no já jsem brousil trámy kotoučem P60 a myslím že se s tím dá dělat hodně. Ale asi to chce zkusit.

hop®
hodnocení

0x

Jen trošku odbočím, do flexy je na podobné práce výborný řetězový kotouč, asi znáte...

hodnocení

0x

Domnívám se, že jde o něco jiného - pro různé výtvarné účely se používá flexa s frézovacím kotoučem - v podstatě jde o plechový kotouč, který má po obvodu řetěz z motorové pily. Nevím jaké máte zkušenosti s tímto způsobem opracování dřeva, proto varuji - pozor, ten kotouč je VELMI nebezpečný! Dřevo není homogenní materiál a tak se často stane, že ten nástroj jde svou cestou!

doplněno 21.04.13 22:51:

kovonastroje.cz/...

kotouc
hodnocení

Na tento jsem při hledání na eshopech také narazil. Ale upřímně jsem z něj měl respakt i když byl na obrázku :-D Při představě jak se umí kousnout pila bych si ho snad radši ani nekoupil :) Ale na druhou stranu určitě hodně vydrží narozdíl od mého odkazu, který se časem ošoupe.

hodnocení

0x

Kotouč se zuby řetězové pily je hodně o hubu. Zkus toto kwiktool.cz/... Jsou méně nebezpečné. Lépe se s nima koriguje hloubka záběruu "špóna".

kotouc
hodnocení