Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
odešlo mi na kotly Protherm Panther těsnění příruby + rovnou chci vyměnit magnesiovou tyč + špatně ukazuje čidlo tlaku vody (má odchylku), tak jsem psal do Prothermu zda mi prodají ony náhradní díly a oni mne odkázali na servisní partnery, že prý nejsou maloobchod. Servisní partneři mi odmítají náhradní prodat - prý je prodávají jen registrovaným servisním technikům. Dle mého na toto nemají právo, tak jsem se mailem dotázal na základě čeho takto jednají a Protherm mlčí...
Co si o tom myslíte Vy?
Jen pro doplnění nejedná se o nějakou rozborku a zborku kotle - celý ten odborný servisní úkon jsem při zkoumání co je třeba objednat zvládl vlastními silami za 10 minut...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.