Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak opravit vanovou/sprch.podomítk baterii

Od: moracisko* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, v tomto jsem laik, prosím poraďte: v koupelně mámvanovou/sprch.podomítkovou baterii, něco takového: igl-shop.cz/...

Ten přepínač na sprchu jde velmi ztuha, pokud ho zatlačím, mám co dělat i já, abych ho zase vytáhl (manželka nadává...) Nevíte, co s tím? Zkoušel jsem prostříknout zevnitř silikonem, ale vůbec to nepomohlo, spíše naopak..

Nevím, jestli to s tím souvisí, ale pokud přepnu tímto přepínačem z vany na sprchu, ozve se zevnitř rána (tlak?)

Děkuji za rady, Petr

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

stoural
hodnocení

0x

Měl jsem podobný problém a řešil jsem to výměnou kartuše. Jak se kartuš mění - na netu je plno videí.

dahol*
hodnocení

0x

jeslti máte tu baterii, co je na Vašem odkazu, tak máte tuhle: novaservis.cz/... a dole na tomto odkazu jsou i náhradní díly, které můžete objednat.

hop®
hodnocení

0x

Kartuš s přepínáním sprchy nemívá nic společného...

Zkusil bych odšroubovat "čudlík" od přepínače, pod ním může být matice na demontáž přepínače. Možná budete muset odmontovat páku z kartuše (zespoda bývá červenomodrá "vydloubávací" záslepka a pod ní imbus), pak můžete stáhnout celý kulatý kryt, uvidíte více.

Ale jsou to jen teorie, bohužel přesně tuto baterii neznám...

moracisko*
hodnocení

Děkuji za rady. Dávám sem fotky baterie, kdy jsem částečně sejmul ochranné víko. Přepínač, který mi špatně funguje, jsem zkoušel klíčem odšroubovat a jde to až vzadu, ve zdi.. Je to tak správně? Musím tedy přepínač celý ze zdi vymontovat a celý vyměnit? Páku se mi zatím nepodařilo sundat, neměl jsem tak malý imbus na ten červík...

Děkuji za další rady! Petr

plus.google.com/...

hop®

Páku už sundavat nemusíte, pravděpodobně bude stačit toto odkrytí. Přepínač odšroubujte, sám uvidíte jestli bude nutná výměna nebo jestli ho nějak opravíte, rozhýbete.

Předpokládám, že vodu máte vypnutou... ;)

moracisko*
hodnocení