Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, v tomto jsem laik, prosím poraďte: v koupelně mámvanovou/sprch.podomítkovou baterii, něco takového: igl-shop.cz/...
Ten přepínač na sprchu jde velmi ztuha, pokud ho zatlačím, mám co dělat i já, abych ho zase vytáhl (manželka nadává...) Nevíte, co s tím? Zkoušel jsem prostříknout zevnitř silikonem, ale vůbec to nepomohlo, spíše naopak..
Nevím, jestli to s tím souvisí, ale pokud přepnu tímto přepínačem z vany na sprchu, ozve se zevnitř rána (tlak?)
Děkuji za rady, Petr
jeslti máte tu baterii, co je na Vašem odkazu, tak máte tuhle: novaservis.cz/... a dole na tomto odkazu jsou i náhradní díly, které můžete objednat.
Kartuš s přepínáním sprchy nemívá nic společného...
Zkusil bych odšroubovat "čudlík" od přepínače, pod ním může být matice na demontáž přepínače. Možná budete muset odmontovat páku z kartuše (zespoda bývá červenomodrá "vydloubávací" záslepka a pod ní imbus), pak můžete stáhnout celý kulatý kryt, uvidíte více.
Ale jsou to jen teorie, bohužel přesně tuto baterii neznám...
Děkuji za rady. Dávám sem fotky baterie, kdy jsem částečně sejmul ochranné víko. Přepínač, který mi špatně funguje, jsem zkoušel klíčem odšroubovat a jde to až vzadu, ve zdi.. Je to tak správně? Musím tedy přepínač celý ze zdi vymontovat a celý vyměnit? Páku se mi zatím nepodařilo sundat, neměl jsem tak malý imbus na ten červík...
Děkuji za další rady! Petr
Páku už sundavat nemusíte, pravděpodobně bude stačit toto odkrytí. Přepínač odšroubujte, sám uvidíte jestli bude nutná výměna nebo jestli ho nějak opravíte, rozhýbete.
Předpokládám, že vodu máte vypnutou...
Ano, to mám vypnutou, zas takový "lempl" nejsem Mně jenom překvapilo, že ten přepínač jde ze závitu až úplně vzadu, ve zdi.. zítra to tedy zkusím. Nezbude tedy než zřejmě celá jeho výměna zqa novou... Děkuji, že radíte i takovým jako já - laikům, ale proto to tady je, že
Díky Petr
Ano, od toho tu jsme. "Odborníci" rady nepožadují, ti si většinou rozbijou hubu, protože rady odmítají a nerespektují!