Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neustálé problémy se satelitem

Od: nebreccholka1 odpovědí: 26 změna:

Dobrý den, pořídili jsme si satelit - jsme u společnosti SKYLINK ,ale máme neustále problémy se signálem neodpovídají na na emajly a navíc nelze se k nim vůbec dovolat prosím poradte mi společnost se kterou to bude klapat

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

luck*
hodnocení

0x

Problemy se signalem?-tak si poradne serid parabolu! Jaky mas prumer? ideal 85cm. Ja mam tez SKYLINK,zadne vypadky za 5let nemam :

také tak zkuste nastavit referenční kmitočet parabola.cz/...

 

hodnocení

0x

Problémy se signálem značí, že je něco špatně na vaší straně.

Pokud vám instalaci prováděl technik nějaké firmy, tak si u nich objednejte seřízení paraboly. Že za to zaplatíte je snad úplně jasný.

Stejně tak to může být nevhodným umístěním parabolické antény. Pokud na anténu nasněží mokrý sníh a nebo tam naroste několik milimetrů vrstva ledu, tak se signál prudce zhorší a nebo úplně ztratí. Pokud se to projevuje pouze přes zimu, může to být důvod problémů.

Pak je možný, že máte vadný LNB-konvertor (takové to oko, předsazené před parabolu), může tam zatékat voda.

A taky je možné, že máte poškozený kabel od paraboly k přijímači.

Takže buď zavolejte nějakou odbornou firmu, která se tím živí a ti vám to opraví. A nebo sežeňte nějakého satelitního nadšence z okolí, který to systémem pokus omyl snad taky dokáže. Možná to bude levnější, určitě to bude trvat delší dobu.

Za tyto vaše problémy Skylink nemůže. Pokud byste si platili programy a zaplacené programy vám nejely, tak můžete volat firmu Skylink.

 

olaf71*
hodnocení

0x

to je problém nastavení. jinak Skylink na emaily nikdy neodpovídá. párkrát jsem tam psal pro nějaké info a nikdy se mi nedostalo odpovědi

nebreccholka1
hodnocení

Neni možné! byl tady odborník ,programy by prý měli chodit ,u nás vše v pořádku! Prosím jaké mate zkušenosti s jinými společnostmi...komunikace katastrofa!(jediné číslo a do Ostravy takže vysoký tarif za volání ,ale ani se nedovoláte)

nebreccholka1
hodnocení

Tak odborník řekl,že signál máme v pořádku ,ale stále programy nehrají jen ty bezvýznamné NOE,24

:(

Hraje ti jen Noe a CT24? Jiný ti nejdou? Máš zaregistrovanou kartu? Bez registrace to jde jen 20 dní.

nebreccholka1
hodnocení

ano je registrovaná před půl rokem :( i zaplacené poplatky:(

Zkus přes web Skylinku si udělat reaktivaci karty, mě to v podobným případě pomohlo.

solenza*

Vypadá to že je problém se zakodovanými programy. To se nám také občas stane. Vyjměte kartu z přijímače a zuste ji opatrně setřít suchým hadrem hlavně na čipu. Nám již to několikrát pomohlo. Máme starou kartu ještě s nápisem TT a přijímač Opticum 7500 CW. Občas může docházet k chybám čtení kasrty například vnikem prachu do STBoxu.

A to se ten odborník nedokázal v menu satelitního přijímače podívat na oprávnění, která jsou zapsaná na kartě?

Když už tedy není problém v signálu, tak jedinou možností je zjistit, jaké máte oprávnění na kartě.

Je to někde v menu pod položkou oprávnění (anglicky Entitlements).

Na Skylink se dovoláte, ale musíte mít trpělivost, případně dostatečný kredit. Základ je cca 20 min.

nebreccholka1
hodnocení

Karty byly registrovány už v srpnu a nechtějí nám uznat 24 měsíců bez servisního poplatku kam se mám obrátit?Jsem opravdu zklamaná!

jirbar*

Především se zamyslete sama nad sebou. Je blbost aby Vám Skylink neuznal 24 měsíců. Nikdo neví jaký máte Satelitní přijímač, nikdo neví jakou máte kartu. Kdo ví jak jste ji registrovali. Možná písemně a dopis ještě leží na stole.

A pokud jde Noe tak musí jít celé ČT.Je totiž na stejném transpordéru. Taky je možné, že Vám tam někdo dal alternativní FW a máte vypnuté zápisy.

nebreccholka1
hodnocení

Registrace byla provedena emailem a NIKDO na něj NEREAGOVALl!I i když jsem psala zda berou na vědomí nikdo mi neodepsal.A navíc platit servisní poplatky to bych řekla že je taky podraz na zákazníka.*bum*Prostě nejsem spokojená...kdybych věděla jaká s nima bude špatná komunikace hledala bych jinde

Takže nejspíš karta registrovaná není. Registruje se přes stránky Skyl/... nebo písemně. O emailové registraci nikde nepíšou. Možná to dřív šlo *nevi* Navíc pokud jste to posílala na adresu registrace@skylink.cz, tak ta nemusela být funkční. viz

Takže Tady si ověřte jestli je karta registrovaná a pokud ne, tak registrujte přes web, zde

doplněno 26.02.13 18:09:

Jestli máte kartu Skylink výměna, tak na posledním odkazu klikněte v Menu vlevo na Registrace karty výměna.

Takže, jak tak na to koukám, on je problém všude možně, jen ne u Skylinku. Osobně jsem s nimi nikdy nemusel řešit žádný problém, tak netuším jak funguje jejich podpora, ale jak to tady čtu, asi nic moc.

jirbar*

Pokud chcete registrovat kartu Výměna tak přes internet (neplést s mailem) to lze jedině tehdy pokud jste měli internetový přístup i ke staré kartě.

Pokud ne tak u karty je přece přiložen formulář který máte použít. Žádná jiná registrace neexistuje. A pokud ve formuláři uvedete mailovou adresu tak získáte internetový přístup.

Zdá se tedy že nová karta ještě není registrovaná (výhodu neplacení získáte pouze na rok) a stará karta je již od Srajlinku vypnutá.

olaf71*

vemte kartu a zkuste ji s někým na chvíli vyměnit v přístrojích a uvidíte co komu bude hrát

aaaaaa*

stejná zkušenost, nikdy neodpoví. Jen s tím rozdílem, že dříve to bylo gratis, dnes neodpoví za 30 korun měsíčně. A to píší, že těch 30 kaček je na lepší servis


Servisní poplatek

Servisní poplatek pokrývá náklady na provoz, administraci, technické zajištění a zákaznický servis satelitní televize Skylink.

 

 

frantisek*
hodnocení

0x

Čtu Váš problém ze satelitem a nechce se mě věřit. Mám satelit také od skylinku a jsem velmi spokojen již hezkou řádku let, to se ještě ani skylink nejmenoval.Chce to slušný satelitní přijimač, pořádnou parabolu a hlavně mechanika který vše řádně naladí a budete určitě spokojen jako celá řada ostatních uživatelů Skylinku.

jirbar*

Skutečně skromný uživatel.Jak může být někdo spokojen, když si koupí dražší přijímač třeba s PVR, naprogramuje si nahrávání přes EPG a ono to začne nahrávat v půlce úplně jiného filmu. To není chyba uživatele. To EPG odpovídá přesně programu na internetu či jinde. Jen ten Srajlink vysílá úplně něco jiného. Především stanice FILMBOX. No a když aspoň jakž takž odpovídá program tak aspoň film začne i o 10 minut dřív než je v EPG. To že přetáhnou s tím se již počítá.

Pletete si pojmy s dojmy!

Skylink je "jen"zprostředkovatel.

To, že program neodpovídá EPG, řešte s majitelem/provozovatelem kanálu. Ten vysílá program jehož součástí je i EPG.

doplněno 26.02.13 00:51:

Jirbar: Víte vůbec za co vlastně platíte?

Stačí si přečíst Všeobecné podmínky. Kde se mimo jiné píše v oddílu 3 ...Skylink se zavazuje aktivovat kartu pro příjem zvolených programů, po dobu aktivačního období umožnit příjem zvolených programů a plnit všechny další povinnosti tak, jak jsou definovány těmito podmínkami...

...Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností předmětem Smlouvy není poskytování elektronických komunikačních služeb, ale výlučně poskytování obsahu _ přístupu k televizním programům...

Což vám Skylink umožní.

...

Neříkám, že mě to nedodržování EPG taky nese... neštve, ale Skylink to těžko ovlivní.

jirbar*

Nepletu si pojmy. Takže chytrá rada. To taky vím že Srajlink není "výrobce". Ale mně to vůbec nezajímá. Srajlink je pro mně partnerem a jemu platím. Tak ať se stará, aby služba byla poskytnuta řádně. Frštenzi.

Když si koupím blbé boty, tak taky neletím za babou co je špatně slepila, protože obchod je přece jenom zpostředkovatel.

doplněno 26.02.13 03:47:

A to je právě ono. Já se nehádám když je bouřka či jiný problém v telekomunikaci. Kdo však vydává televizní program. Nejspíš Srajlink. A pokud tedy obsah neodpovídá deklarovanému tak o čem se bavit.

frantisek*

Nerad, ale musím reagovat. I já jsem byl uživatelem SRAJLINKU do doby než jsem si pořídil pořádný satelitní přijimač a nechal satelit seřídit odborníkem a od té doby jsem uživatelem Skylinku a v žádném případě nejsem skromný uživatel. Obraz i zvuk musí mět říz. Tak ať se Vám daří jako mě.*vtip*

 

hodnocení

0x

Nemyslím si, že je chyba u Skylinku. Právě mám puštěný jeden z programů Skylinku a není žádný problém. Problém může být ve vaší instalaci - píšete ale, že některé programy fungují (pokud jede Noe a ČT24, musí jet kompletní programy České televize). Problém může být ve vašem přijímači - není naladěný nebo si nerozumí s kartou Skylinku. No a nebo je skutečně problém v kartě - chyba v registraci nebo je karta vadná. Pouze poslední případ je k řešení na Skylinku formou reklamace karty u prodejce. Pokud mohu radit, pozvěte si skutečného odborníka, ať prověří všechno od paraboly přes přijímač až po kartu - zkontrolovat nastavení a zápisy na kartě, eventuelně registraci.

doplněno 25.02.13 23:25:

V případě, že bude vše v pořádku, tak ještě zkusit tu reaktivaci, jak už tu padlo. Pošlou znovu zápisy na kartu. Ještě bych se zaměřil na kompatibilitu karty a přijímače (a také verzi firmware, protože některé firmwary některých přijímačů neuměly zapsat oprávnění na kartu, a to včetně přijímačů, které měly certifikaci od Skylinku).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]