Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak reklamovat zboží z Aukra?

Od: uska* odpovědí: 6 změna:

Prosím, neví někdo? Prodejce má uvedený jen e-mail na který nereaguje. Zaslal zboží, které neodpovídá popisu a s dost velkými vadami, které z fotodokumentace nebyly zřejmé. Udělit negativní komentář prodejci můžu kdykoliv, ale potřebuji zboží vrátit.

Jak postupovat? Děkuji Uška

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lluuccii*
hodnocení

3x

Přímo na Aukro se obraťte. Mám s nimi skvělé zkušenosti. Určitě Vám rádi poradí a pomohou situaci řešit.

 

hodnocení

1x
avatar diesel

V první řadě přečist si pravidla na aukru a poté dle nich se obrátit na aukro!Pkd by mi nebylo něco jasného,tak bych se v první řadě ptal na fóru v aukru a ne zde,zde ne každý musí být "aukrista" a už vůbec ne zkušený.kdežto na aukrofóru jsou všichni "aukristi"!

 

paw*
hodnocení

0x

Pres centrum sporu na aukru. Zde popsat problem a oni to zacnou s prodejcem resit. Nejprve je ale treba negativni komentar.

 

jakojaaa
hodnocení

0x

Přes kontaktní formuář napsat přímo Aukro týmu, budou to řešit. Většinou to skončí zablokováním účtu prodejce. Pokud se jednalo o větší částku, dají to PČR.

jakojaaa

Na kontaktní formulář se dostanete, když kliknete na "Kontakt" na spodku stránky Moje Aukro.

 

silnice
hodnocení

0x

hlavně nahlašte na aukru, že je to nespolehlivý nebo špatný prodejce, tímpádem už si na aukru ani nefoukne, tím můžete argumentovat prodejci, jinak máte smůlu a on se na vás může vykašlat

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]