Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Popraskaná nivelace - čí zodpovědnost?

Od: h8me* odpovědí: 6 změna:

Ahoj,

Koupil jsem byt prázdný byt po rekonstrukci, kdy jsem viděl při předání, že jsou na nivelaci praskliny. Majiteli zatím nebyli vyplaceny peníze, drží je realitní kancelář. Teď jsem měl na bytě podlaháře a ten říkal, že v žádném případě by na takovouto podlahu nedával PVC podlahu. Při bližším zkoumání jsme přišli na to, že je i schodek mezi plochami, které rozděluje prasklina a při šlápnutí na jeden díl jde vidět pohyb. Zavolal jsem tedy majiteli a sdělil, že sice jsem ten byt převzal s prasklinami, ale že nejsem odborník v podlahářství a až teď jsem se dozvěděl, že je podlaha ve špatném stavu. Navrhl jsem finanční kompenzaci, že si položím namísto PVC podlahy plovoucí podlahu, která je ovšem dražší a rozdíl mi dělá na celém bytu cca 10-15 000Kč. S tím samozřejmě majitel nesouhlasil a poslal mi číslo na podlaháře, který podlahu dělal. S tím jsem mluvil a ten mi řekl, že na podlahu už záruka není, protože je to 3 roky od vylití nivelace a že to popraskalo, protože se tam 3 roky neotpilo a že se na nivelaci použil nejlevnější materiál (majitel šetřil) a že on s tím nic neudělá. Co teď s tím? Na koho bych se měl obrátit, co bych měl udělat? Má nekdo nějaký nápad či návrh?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Zjistil bych si, kolik bude stát oprava podlahy, kolik by stálo odstoupení od smlouvy, a pak si to pečlivě rozmyslel.

mowla*

K tomuto dodám jen to, že kupovat cokoli - aniž oboru rozumím, může být ošemetné - obzvláště třeba (z)rekonstruovaný byt, jemuž ´pod omítky´ nevidím - osobně nevěřím, že kdo dělá (nechává dělat) rekonstrukci ´na kšeft´, udělá ji dobře...

doplněno 21.12.12 13:48:

Z každé chyby by si člověk měl vzít aspoň ponaučení - jen byt asi nikdo nekupuje tak často, aby se mu to ´vyplatilo´...

;)

doplněno 21.12.12 14:49: