Nejste přihlášen/a.
Dobry den,pred rokem jsem koupila byt a upozornila jsem na stav stropu v koupelne maklere,kde mi bylo receno,ze staci jen premalovat. Pak jsem nasledne zjistila,ze mi tece vetrakem do koupelny a predchozi majitelka to resila pres rok a neupozornila me na to. Uz to resim rok,mam zniceny cely strop v koupelne a uz mi zacinaji i fleky od vody v kuchyni. Realitni makler mi slibil pred 3 mesici slevu na byt,ale minuly tyden me informoval,ze jsem mela uplatnit slevu do 6 mesicu od koupy bytu. Jakym zpusobem mam tento rpoblem resit,popripade mam narok na slevu na bytu a nahradu vznikle skody? Predem dekuji
Do 6 měsíců pokud to oznámíte musí majitel,který Vám to prodával napravit škodu(bud sleva a nebo oprava) a po uplynutí 6 měsíců už bohužel jen přes právníka to musíte řešit a pokud nemáte napsané nic písemně od makléře tak bohužel mu to nedokážete.Tak,že dobrý právník a dostat aspon peníze na opravu
Zde se opět prokazuje, jak pravdivé a důležité je řčení: Co je psáno, to je dáno! Mohu jenom doporučit jedno. Znovu si prostudujte kupní smlouvu. A pokud ji zpracovával makléř a Vy jste při předávání bytu písemně nedoplnila zjištěnou závadu, opravdu těžko budete nyní žádat slevu popř. náhradu za vzniklou škodu. Ve smlouvě bývá většinou uvedené, že kupující byl řádně seznámen se stavem nemovitosti... Snad jenom vidím možnost v tom, získat nějaké doklady, že tento problém už řešila předchozí majitelka, nejspíš od toho, kdo opravu zajišťoval, nebo od sousedů. Potom by bylo možné pokračovat dál, třeba svědeckou výpovědí, pokud jste byt nepřebírala sama, ale s někým dalším, který by mohl vyjádření makléře dosvědčit. Ať Vám to nezkazí krásný vánoční čas!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.