Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Má někdo zkušenosti s reklamací

Od: jasio* odpovědí: 10 změna:

Při koupi bojleru jsem volil ten co měl 10 let záruku na nádobu jelikož jsem neveřil že tak dlouho vzdrží. A stalo se. Před 4 měsíci se roztekl a výrobce si jej odvezl k opravě. Jiná firma, která mi bojler prodala mi poskytla náhradní svůj. Nyní jej však potřebujou zpět a já straý opravený stále nemam doma. Teď se výrobce vymlouvá, že on mi bojler neprodal, sice raručoval 10 životnost, ale reklamaci má hradit prodejce, který zase říká, že on přímo vyřizuje pouze záruku do vou let a mám se zase obrátit na výrobce. poraďte mi jak nejlépe postupovat.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hoummy*
hodnocení

0x

Dejte podnět na ČOI :), zavolejte do televize.

 

hodnocení

0x

ze zákona je záruka 2 roky a zbytek nás už jen bulikujou klidně si mohou napsat 30.je to jen lákadlo a o tom jak se k tomu výrobce postaví když se to opravdu posere

 

buss
hodnocení

0x

No má pravdu, on to neprodal, s ním jste nebyl ve vztahu. On dal tu komerční záruku i prodejce? Rada? Pročíst si OZ, jinak nelze.

 

artik*
hodnocení

0x

a co máte v záručáku?

jasio*

Zkladní záruka výrobce 24 měsísů za níže uvedených podmínek ( připojení a pod) a 10 roků na těsnost nádoby a CU výměníku

artik*

tak máte reklamovat u toho , kdo vám kotel prodal a je to jednoduché ( reklamaci by vám neuznal stejně )

 

asd*
hodnocení

0x

Výrobci bych napsal asi toto: Koupil jsem váš výrobek - boiler kde zaručujete životnost 10 let. Boiler teče dřív, takže se buď k tomu postavíte čelem a vyměníte ho nebo si koupím nový. Ale určitě nebude od vás, vám udělám reklamu u mých známých i v médiích jak pěkně řešíte reklamace. S prodejcem jsem mluvil a taky přestane nakupovat od výrobce který nedokáže uznat chybu a chce zodpovědnost hodit na něj. Jestli vám to stojí za ušlý zisk tak prosim.

Vymáhat je problém - např. s odkazem na nevhodnou vodu zamítnou prakticky cokoliv a pak by to bylo na soudní tahanici s nejistým výsledkem.

Firmu prodejce bych do toho netahal - pokud vám půjčili svůj náhradní tak vypadají solidně. A hlavně nekvalitně to vyrobil výrobce...

buss

Noo, a najlepčí by bylo, kdyby to uplatňoval u soudu...

artik*

jenže podle zákona musí zákazník reklamovat u prodejce a ten musí reklamaci vyřídit ( kladně ,nebo záporně)

Přesně tak. v telebedně vždycky říkají že pro zákazníka je jediný partner prodejce. Pokud si prodejce s výrobcem dohodli prodlouženou záruku aby se zboží líp prodávalo tak jde o jejich vztah a vy máte záruku u prodejce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]