Má někdo zkušenosti s reklamací

Od: Datum: 01.11.12 10:33 odpovědí: 10 změna: 02.11.12 15:24

Při koupi bojleru jsem volil ten co měl 10 let záruku na nádobu jelikož jsem neveřil že tak dlouho vzdrží. A stalo se. Před 4 měsíci se roztekl a výrobce si jej odvezl k opravě. Jiná firma, která mi bojler prodala mi poskytla náhradní svůj. Nyní jej však potřebujou zpět a já straý opravený stále nemam doma. Teď se výrobce vymlouvá, že on mi bojler neprodal, sice raručoval 10 životnost, ale reklamaci má hradit prodejce, který zase říká, že on přímo vyřizuje pouze záruku do vou let a mám se zase obrátit na výrobce. poraďte mi jak nejlépe postupovat.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.11.12 11:20
 
avatar

Dejte podnět na ČOI :), zavolejte do televize.

 
Datum: 01.11.12 11:22
 

ze zákona je záruka 2 roky a zbytek nás už jen bulikujou klidně si mohou napsat 30.je to jen lákadlo a o tom jak se k tomu výrobce postaví když se to opravdu posere

 
Od: buss®
Datum: 01.11.12 11:41
 

No má pravdu, on to neprodal, s ním jste nebyl ve vztahu. On dal tu komerční záruku i prodejce? Rada? Pročíst si OZ, jinak nelze.

 
Datum: 01.11.12 12:06
 

a co máte v záručáku?

 
Od: jasio*
Datum: 01.11.12 15:48
 

Zkladní záruka výrobce 24 měsísů za níže uvedených podmínek ( připojení a pod) a 10 roků na těsnost nádoby a CU výměníku

Datum: 01.11.12 16:11
 

tak máte reklamovat u toho , kdo vám kotel prodal a je to jednoduché ( reklamaci by vám neuznal stejně )

 
Od: asd*
Datum: 01.11.12 22:31
 

Výrobci bych napsal asi toto: Koupil jsem váš výrobek - boiler kde zaručujete životnost 10 let. Boiler teče dřív, takže se buď k tomu postavíte čelem a vyměníte ho nebo si koupím nový. Ale určitě nebude od vás, vám udělám reklamu u mých známých i v médiích jak pěkně řešíte reklamace. S prodejcem jsem mluvil a taky přestane nakupovat od výrobce který nedokáže uznat chybu a chce zodpovědnost hodit na něj. Jestli vám to stojí za ušlý zisk tak prosim.

Vymáhat je problém - např. s odkazem na nevhodnou vodu zamítnou prakticky cokoliv a pak by to bylo na soudní tahanici s nejistým výsledkem.

Firmu prodejce bych do toho netahal - pokud vám půjčili svůj náhradní tak vypadají solidně. A hlavně nekvalitně to vyrobil výrobce...

 
Od: buss®
Datum: 01.11.12 23:06
 

Noo, a najlepčí by bylo, kdyby to uplatňoval u soudu...

 
Datum: 02.11.12 10:35
 

jenže podle zákona musí zákazník reklamovat u prodejce a ten musí reklamaci vyřídit ( kladně ,nebo záporně)

 
Datum: 02.11.12 15:24
 
avatar
Přesně tak. v telebedně vždycky říkají že pro zákazníka je jediný partner prodejce. Pokud si prodejce s výrobcem dohodli prodlouženou záruku aby se zboží líp prodávalo tak jde o jejich vztah a vy máte záruku u prodejce.
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.