Nejste přihlášen/a.
Při koupi bojleru jsem volil ten co měl 10 let záruku na nádobu jelikož jsem neveřil že tak dlouho vzdrží. A stalo se. Před 4 měsíci se roztekl a výrobce si jej odvezl k opravě. Jiná firma, která mi bojler prodala mi poskytla náhradní svůj. Nyní jej však potřebujou zpět a já straý opravený stále nemam doma. Teď se výrobce vymlouvá, že on mi bojler neprodal, sice raručoval 10 životnost, ale reklamaci má hradit prodejce, který zase říká, že on přímo vyřizuje pouze záruku do vou let a mám se zase obrátit na výrobce. poraďte mi jak nejlépe postupovat.
Výrobci bych napsal asi toto: Koupil jsem váš výrobek - boiler kde zaručujete životnost 10 let. Boiler teče dřív, takže se buď k tomu postavíte čelem a vyměníte ho nebo si koupím nový. Ale určitě nebude od vás, vám udělám reklamu u mých známých i v médiích jak pěkně řešíte reklamace. S prodejcem jsem mluvil a taky přestane nakupovat od výrobce který nedokáže uznat chybu a chce zodpovědnost hodit na něj. Jestli vám to stojí za ušlý zisk tak prosim.
Vymáhat je problém - např. s odkazem na nevhodnou vodu zamítnou prakticky cokoliv a pak by to bylo na soudní tahanici s nejistým výsledkem.
Firmu prodejce bych do toho netahal - pokud vám půjčili svůj náhradní tak vypadají solidně. A hlavně nekvalitně to vyrobil výrobce...
jenže podle zákona musí zákazník reklamovat u prodejce a ten musí reklamaci vyřídit ( kladně ,nebo záporně)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.