Vzor dohody o výživném

Od: Datum: 04.10.12 19:09 odpovědí: 12 změna: 06.09.16 23:39

Dobrý den, potřebuji poradit jak mám sepsat dohodu o placení výživného. S moji matkou nebydlím a dohodla jsem se s matkou, že mi bude dobrovolně posílat aspoň 800,-Kč měsíčně. Přes soud to není, tak potřebuji sepsat nějaký papír, že mi matka peníze bude posílat. Potřebuji to pak předat na úřadě, abych ještě dostávala přidávky. Jsem zletilá a ještě studuji. Prosím o nějaký vzor nebo rádu. Děkuji všem!

PS: Kdyby jste potřebovali nějaké informace, tak napište ihned odpovím!

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.10.12 19:43

Pokud s matkou nejsou dobré vztahy, jako že asi nejsou, jinak by na to nebylo třeba papír, konzultoval bych to s právníkem a tim soudem to stejně nechal potvrdit. Jako student by jste měla být osvobozena od poplatků (přesně to řeknou na soudě) a pokud je domluva, daná na papíře, obě strany s tim souhlasí, tak by to měl rychle odsouhlasit i soud. Jinak je to v podstatě stejné, jako když platí otec matce výživné na dítě na googlu toho určitě bude plno ;) kdyby ne, tak by měli poradit i na soudě.

Ohodnoceno: 0x

Od: marketah
Datum: 04.10.12 20:00

No jde o to, že to nechci přes soud, sice s matkou nemám dobře vztahy, ale kdybych to dala přes soud, tak bych poštvala celou moji rodinu : ( Chtěla bych sepsat jen nějaký papír, že mi bude platit těch 800,- podpis matky se potvrdí notářem a konec. Myslím, že by to tak šlo, ale nevím jak sepsat papír : ( Hodně lidí mi radilo, tak jak vy, že to mám nechat přes soud, vím že to je lepší, ale je právě ten problém ohledně rodiny : (

Datum: 04.10.12 20:12

Dobrý den. Markéto, zkuste to takto:

Věc: Dohoda o výživném

MATKA: XY

r.č.

trvale bytem:

Zletilé dítě: XY

nar.

Bytem: