Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny rádcové kolegy elektrikáře . Měl bych otázku: Nedávno jsem ukončil PP v jedné firmě kde jsem pracoval jako elektrikář - slaboproud - od přípojky až po kompletaci... Teď jsem nastoupil na tu stejnou pozici ale v jiné firmě, ale.. Přijde mi to jako fušařská společnost: Od nástupu jsem si všiml několik rozdílných věcí: Otázka zní: Jak to děláte VY:?
Děláme na novostavbě: Tahám vodič na zásuvku, drážka ve zdi. (omítka zatím žádná). Urovnám vodič do drážky a vodič zasádruji. Vodič nechám s rezervou čučet ze zdi . A teď přijde šéfko a říká abych zasádroval i krabičku. No povídám že to asi ne, že počkám až zedníci udělají omítku a podlahu a pak si vklidu udělám díru na krabičku a tu zasádruji. Bohužel jsem to tak musel udělat. Takže dle mého názoru to ve výsledku nebude esteticky hezké, krabička až omítnou zeď bude utopená nebo opačně. Na otázku pro šéfa, jak tedy když budu sádrovat na oko si mám naměřit vzdálenost od podlahy která vlastně ani není vylitá a nikdo neví kolik přesně bude. Povídám že pak bude každá zásuvka v jiné výšce. To prý ne. že to nikdo neuvidí a že tam budou skříně..
. Tak já lidi nevím. Jsem zvyklej nechat čouhat drát, počkat na podlahu a omítku a pak si vyklepat ďouru na krabičku (přesně).. Jak to tedy děláte vy? zdravý selský rozum mi říká že jsem to dříve dělal dobře..
Nepříchám s tímhle do styku každý den, ale když na to příjde, dělám to podobně jako ty (vlastně skoro stejně). Ale šéf je šéf. I když má asi v hlavě nastláno. Zkus se přizpůsobit, hlavně že máš zaplaceno, další věci už nejsou tvůj problém moc.
Krabičku až po omítce, zásuvku (vypínač) až po vymalování (což ovšem nemusí být vždycky proveditelné). Že to bude neestetické, v horším případě se to bude předělávat Vám sice může být jedno, ale mám taky rád perfektně provedenou práci i když bude "za skříní".