Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jsem začátečník a zatím bych se chtěla naučit šít jen oblečky na panenky. Prozatím se mi do toho nechce vyhazovat moc peněz, počítám s tím, že bych si posléze koupila lepší. Myslíte, že tento stačí? gepardo.cz/...
Jako začátečnici na šití oblečků by stačil. Já osobně bych si ho ale nekoupila a šicí stroj na baterie už vůbec ne. Raději bych si počkala až si našetřím a koupila elektriký šicí stroj. Pro obyčejné šití jsou k dostání i levné šicí stroje. Možná později najdete v šití zálibu a bude se vám hodit. Já jsem začínala šít na šlapacím stroji a později jsem si pořídila šicí stroj na kliku. Nyní mám už mnoho let elektrický, za jiný bych neměnila.
S dětskými šicími stroji nemám dobré zkušenosti, jsou dost poruchové. Pokud byste ale na dětském stroji trvala, je podle mne lepší dát přednost osvědčené značce - např. Singer Jde-li Vám o levný šicí stroj, můžete zkusit třeba Tristar (1.406 Kč)
___ Poznámky:
U stroje, na který odkazujete, by mi chybělo volné rameno a pedál.
Šití oblečků pro panenky je dost náročné, protože oblečky jsou malinké. Je lepší už mít se šitím nějaké zkušenosti. (Já jsem začínala taškami a sukněmi.)
doplněno 30.09.12 21:02:Doporučuji při koupi šicího stroje rovnou koupit alespoň 5 spodních cívek. Budete-li šít více, začne Vás po nějaké době otravovat věčné převíjení spodních nití. Je výhodnější mít několik cívek se základními barvami a ty méně časté si navíjet podle momentální potřeby.
"moni", možná by stačil, ale myslím, že se brzy pokazí. Bylo by dobře, kdyby tě nejdřív třeba mamka naučila s šicím strojem trochu zacházet. Při nepozornosti by sis klidně mohla prošít, či propíchnout prst při posunování látky. Kolik je ti roků? Myslím, že do 10 let, bys to neměla zkoušet sama, ale jen v přítomnosti mamky. Ale seš šikovná holka, když máš zájem se naučit šít. - pt