Elektřina u Amper Market a stěhování z bytu

Od: Datum: 21.09.12 13:56 odpovědí: 3 změna: 13.11.12 08:00

K 31. říjnu se stěhuji z nájemního bytu, mám dodavatele elektřiny Amper Market. V létě jsem zjišťoval telefonicky na infolince Amper Marketu, jak dlouho potrvá ukončení smlouvy v mém současném odběrním místě (s tím, že si Amper zase přihlásím v novém bytě) a paní mi řekla, že stačí měsíc předem zažádat o ukončení smlouvy z důvodu stěhování.
Dnes jsem to pro jistotu znovu ověřoval na infolince Amper Marketu a jiná slečna mi poměrně arogantně odsekla, že to neexistuje, že výpovědní lhůta je 3 měsíce.
Nevíte, co mám dělat? Přece nebudu platit dva měsíce elektřinu cizím lidem, kteří se po mně nastěhují. Jediné rychlé řešení je převést smlouvu, ale s tím majitel bytu nesouhlasí (chce jen Pražskou energetiku, se kterou má smlouvu na celý dům).
(P.S. Jinak vám řeknu, že dnešní slečna na infolince Amperu byla neuvěřitelně protivná, ještě teď to rozdýchávám. Zdá se, že Amper šetří na operátorech a posadí k telefonu každého. Doufám, že nemění firemní politiku, protože ceny mají výborné, měl jsem u nich přeplatek 3500 Kč, ale očekával bych i určitou profesionalitu a vyškolení operátorů.)


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.09.12 14:46
 
avatar

Zdravím Vás,

tak jsem si stáhl jejich Obchodní podmínky a tam se hned v prvním bodu píše:

XI. Ukončení dodávky elektřiny
1. Smlouva může být ukončena dohodou smluvních stran, a to zejména v případech, kdy
Zákazník fakticky ukončí odběr v Odběrném místě (z důvodu stěhování, ukončení činnosti
atd.).
Na Vašem místě bych se u telefonistek (operáturů) na tento bod upíral. Že by jste rád ukončil spolupráci a potom se opět stanete jejich zákazníkem.
A co se týče doby jsou to dva měsíce. Dle jejich obchodních podmínek viz:
2. Smlouvu lze vypovědět nejdříve k prvnímu dni kalendářního měsíce, který následuje
po měsíci, ve kterém došlo k uplynutí jednoho roku od nabytí její účinnosti a dále vždy
k témuž kalendářnímu dni každého dalšího roku platnosti smlouvy. Písemná výpověď musí
být doručena druhé straně nejpozději dva měsíce před tímto datem. Smlouva může být
ukončena rovněž dohodou smluvních stran.
 
Od: jitkakudrnovska
Datum: 06.10.12 19:31
 

Vážený pane/paní,
dnes jsem objevila v této diskuzi Vaši negativní reakci na telefonický hovor s kolegyní ze zákaznického servisu. Prosím, kontaktujte mě na bezplatné lince naší společnosti 800 701 313 a jsem si jistá, že společně najdeme řešení.
Děkuji.
Jitka Kudrnovská

Amper Market, a.s.

 
Od: rudolfik
Datum: 13.11.12 08:00
 

Na blogu snižujeme.cz jsem našel výhah ze všeobeckých podmínek Amperu.

http://goo.gl/zsND9

...

Ukončení smlouvy ze strany Amper Market:
v případě prodlení zákazníka s placením za sdružené služby dodávky déle než 30 dnů
pokud zákazník trvale opustil odběrné místo a neukončil smluvní vztah
-

to by se na to nevztahovalo?

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.