Nejste přihlášen/a.
dobrý večer.Před měsícem mi opravář vyměnil pojistku u sklokeramického sporáku,protože mi nešla trouba.Pekla jsem v troubě asi 3 a opět trouba nejde.Za výměnu pojistky jsem zaplatila 800kč.Musím zase platit za opravu?Opravář mi řekl,že ano,že k nám nepojede 10km zadarmo.Zdá se mi,že mám právo na reklamaci a tudíš na opravu zdarma,a ani cestovné bych platit neměla.Poradíte?
Tusim ze na pojistku se dvouleta zarucni doba nebude vztahovat. A 800Kc urcite pojistka nestala.
Tudiz REKLAMUJTE PROVEDENOU PRACI dle montazniho listu, popripade jineho dokladu. Na praci mate zaruku dvou let. A troufam si rict, ze zavada nebyla jen v pojistce, kdyz uz se to stalo po druhe.
Ikdyz...s tou provedenou praci zalezi co mate prewsne na montaznim listu uvedeno. Tak nebo jinak, porad to musi v ramci zaruky vyresit a na jeho naklady. V pripade neuspechu se obratte na COI a sdelte ji svuj problem a stiznost. Takovy servis by jako servis fungovat nemel.
doplněno 29.08.12 06:35: Teda co to placam, na praci je 6 mesicu zaruka, na dil 2 roky.
Na provedené opravy je záruka půl roku, takže pokud se objevila stejná závada, měl by ji opravit bez poplatku. Ale určitě řekně, že je to něco jiného, aby se vyhnul bezplatné opravě. Pokud se porucha projeví půl roku po prodeji nového výrobku, bere se z pohledu zákona to, že porucha na výrobku byla již v době prodeje
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.