Svařování tenkých materiálů

Od: Datum: 26.08.12 18:36 odpovědí: 4 změna: 26.08.12 21:18

Jak svařovat elektrodou tenkostěnné materiály ( čtvercové profily, trubky atd..) tak aby se nepropálily?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: machal02*
Datum: 26.08.12 18:43
 

pokud jsem to dobře pochopil tak se jedná o materiál do 2mm max 2,5mm ve stěně

takže co nejtenčí elektrody a proud ale taky to bude chtít trošku praxe

 
Datum: 26.08.12 18:46
 

Ano, je třeba praxe. Je také třeba hodně elektrodu přiblížit, stačí ji jen trochu zvednout, a už je díra.

 
Datum: 26.08.12 18:57
 
avatar

Zdravím, nepíšete jaký materiál budete svařovat, ale bežná elektroda na svařování plechů a trubek je o průřezu 2.5mm a svařovací proud zvolíte podle toho jak je materiá l silný 80-90 Amper, ale to musíte doladit v jaké pozici budete svařovat. Regulace proudu je nutné pro kvalitu sváru a je součástí každé svařečky...dobré pořízení...Taktéž musíte zvolit správnou elektrodu na materiál který budete svařovat a taký podle toho, jakou máte svařečku...buď na bazické nebo kyselé elektrody...no potom hromadu trénování a potom uvidíte sám. Pokuste se používat samostmívací kuklu...

 
Od: itan71*
Datum: 26.08.12 21:18
 

Tak jak tady radí, u plechu nebo vinklu lze pod matroš kde se bude svařovat dát kousek měděného plechu ten nelze běžnou elektrodou zavařit.

Ohodnoceno: 1x
 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.