Nejste přihlášen/a.
Zdravím včechny topenáře,podívejte se uvidíte zřejmě to co jste ještě neviděli! Odjel jsem na služební cestu a nechal v domě topenáře aby mi natáhl a připojil topení v podkroví . Na obrázku vidíte,jek to dopadlo . Mám obavy,že to nebude topit a jestli to půjde vůbec odvzdušnit! Můžete mi někdo poradit jak správně by ty trubky a připojení topení mělo být! Jsem laik,ale toto se mi nepozdává!
Odpovím otázkou...
Ten topenář...ještě žije?
Až půjdete k soudu za ublížení na zdraví, budu vypovídat ve Váš prospěch..
Zkouší na mě,že to je tak v pořádku! Potřeboval bych nějaké argumenty,jak to má být dle nějakých norem či co! Pak ho teprve můžu zapracovat ( do země )
Takové tvůrčí
By mě zajímalo, co ho motivovalo k tomu na tento rozvod použít alpex
Když v mědito bude stát podobné peníze a nebude se to tolik kroutit
bobo
v ALPEXu problem nevidim, to je bezne pouzivany material, sam ho budu davat
nejak nechci komentovat tu prasarnu ale nemuzu si pomoci
je me divne proc zde neni spise VK radiator a vedeni za radiatorem (mozna cena mezi VK a klasikem)
jinak rozhodne vedeni melo byt za radiatorem ve vysce jak by kazdy ocekaval a pak napojeny vstup/vystup
"Topenáře" zabít. Zpátečka nepůjde odvzdušnit, topení nebude fungovat. Proti Al-Pexu nic nemám, i když doporučuji Cu. Ale je nutné zachovávat spád, aby vzduch mohl vybublat k nějakému odvzdušňovacímu prvku...
Pokud jste mu ještě nezaplatil tak ho to nechte předělat trubky natáhnout ve spodní části zpátečku ve výšce proti vývodu radiátoru na spodku a přívod jen prodlouží.Ještě bych ho nechal použít kolenové garnitury aby trubka šla ze zdi kolmo k ventilu.A né tím obloukem ven ze zdi.Vůbec nechápu co ho vedlo k takovému způsobu montáže