Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dá se k plastovému oknu přidat okno další?

Od: marak odpovědí: 9 změna:

Můj dotaz se asi bude zdát nesmyslný ,ale máme asi rok nová plastová okna a zvenku je všechno slyšet/auta,hudba,štěkot psů,hlasitější hovor/.Protože před výměnou oken tyto problémy nebyly ,a ten neustálý rámus od frekventované ulice je pro nás stresující, chtěli bychom přidat ještě jedno okno alespoň do ložnice.Pomohlo by to a nebo by to zlobilo zase jinak?.Kdyby to bylo možné poradil by nám někdo jak správně postupovat?Moc děkujeme za odpovědi.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sanyo*
hodnocení

0x

Řešení jsou vždy, sice nejsem v žádném případě odborník, ale jediné řešení je asi to, že okno alespoň z ložnice bych vyhodil, prodal nebo dal za flašku a koupil bych kvalitní okno a nechal ho instalovat kvalitní firmou či řemeslníkem, který to již dělal. Nevěřili by jste, jak kvalitní okno zamezí hluku, až jsem tomu sám nevěřil. Schválně neuvádím postup při řešení s firmou, která Vám okna asi instalovala, záruka je minimálně 2 roky, zkuste napsat značku popř.parametry oken, možná že najdeme chybu a zjistíme o jaký šmejd se jedná. Instalace venkovních žaluzii mnohdy možná částečně pomůže, nemám ale zkušenosti. Správné a kvalitní okno je prostě takové, že když zavřu okno, tak ho musím znovu otevřít, abych Vás slyšel, asi tak ... ( přidat ještě jedno okno je prostě blbost)

ladaadal*
hodnocení

0x

Neumím si to dost dobře představit. Jak by se to otevíralo? Jestli je to v záruce bych moc neřešil, jestli sis vybral obyčejný levný okna, tak ti žádnou reklamaci neuznaj. To už bude lepší alternativa zkusit to prodat a koupit pořádný protihlukový. Vím, že kamarád, co bydlí u silnice si nechával dělat právě spec. protihlukový, aby to utlumil.

hans75
hodnocení

0x