Nejste přihlášen/a.
Vím že se to tu už kdysi řešilo, ale dnes je jiná nabídka. Jsem laik a budu ji používat MINIMÁLNĚ ale i tak nechci žádný šmejd . Chci aby to šlo jako vrtačka i šroubovák. Poraďte prosím jaké parametry sledovat a hlavně také proč? Doufám že všechny jsou nabíjecí nebo ne? Někde se píše např. 1,2 aH. jinde zase 12V nebo 18V atd. Na značce asi zas tak nezaleží , ale když navrhnete určitý konkrátní typ, budu moc rád. děkuji všem
Já jsem svého času koupil v Hornbachu akuvrtačku Mac Allister - 18V, 1,5 Ah Li-lon, kroutící moment 50 Nm. Levý-pravý chod, regulace otáček, šroubování-vrtání-příklep, přisvětlovací dioda. V kufříku s nabíječkou a náhradní baterií.
Postavil jsem s ní celé podkroví - podlahy, sádrokarton a do dneška slouží k naprosté spokojenosti.
Tu jsem dostal k vánocům a zatím jsem s ní hodně spokojený. Je asi trochu těžší.
To podkroví mě čeká taky, tak snad vydrží
Především je předpoklad kvalitního akumulátoru,nejlépe LI-ION.Výhodná je druhá rezervní baterie,když něco děláš,tak abys nemusel čekat na dobití.Dobrým doplňkem je akusvítilna na používaný akumulátor.Samozřejmostí je sada kvalitních vrtáků.
To je asi vše,ale musíš poéčítat s vyšší cenou.
JABRAKA
Ještě doplním možnost přepínání otáček.
Já používám a preferuji Narex. Prepínání rychlostí má. Pouze mu chybí příklep, ale myslím si že i taková varianta existuje.
Na šroubování jsou lepší pomalé otáčky (máte větší cit a lepší regulaci otáček). Na vrtání jsou lepší vysoké otáčky.
Jediné co jsem brzo vyměnil je sklíčidlo.
Akučka má aterii NiCd, která pro občasné domácí použití vydrží docela dost. Možná že teď už jsou baterie modernější.