Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Předávací protokol - výměna oken, závady, rek

Od: joey* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

včerejším dnem nám začla výměna oken od firmy Vekra a po zhruba polovině osazených oken je u oken vidět, že nemají správné rozměry, jaké by měly mít. Z venkovní strany mají okna boční rámy podstatně "šiřší", než rám horní a nevypadá to hezky.

Okna byla zřejmě nesprávně změřena, a tak byly větší mezery okolo nich vyplněny montážní pěnou. Jedno z vyzkoušených oken nelze pořádně zavírat a nejde vyklápět.

Dnes přijedou dodělat zbytek a patrně dojde i k podepsání předávacího protokolu. Můžete nám někdo poradit, jak situaci řešit, když nejsme s výsledkem plně spokojeni? Co bychom do předávacího protokolu měli vše uvést a jak řešit další "spolupráci" s firmou Vekra, která je, alespoň soudě některých internetových příspěvků, s reklamacemi nepříliš úspěšná.

Děkuji všem za odpovědi,
Přikládám také fotografie

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hoummy*
hodnocení

0x

Dobrý den,

zkuste ještě přřed dokončením kontaktovat reklamační obor firmy, přepojí Vás na technika - reklamačního a uvidí se, co dál. Pak, kdyby to neklaplo tak tahání po úřadech a znalcích, jestli se nespokojíte se "špatnými" okny. Jděte si za svým!

 

hahanaj*
hodnocení

0x

Než začnou dodělávat zbytek oken , je třeba upozornit je , že s prací nejste spokojeni a okna nefungují jak mají. Není dobré čekat až vše dodělají. Zvedla bych hned telefon a kontaktovala je na čísle, na kterém jste si objednávku dělali a vše oznámila, že s jejich prací nejste spokojeni.

 

ladaadal*
hodnocení

0x

Rozhodně to říct hned montážníkům, pak nahlásit na firmu a rozhodně bych neplatil, dokud nebude dokončena zakázka. Pokud budou předávat, nepodepsal bych ani převzetí z důvodu špatného artiklu, nekvality, špatných rozměrů. Pokud podepíšete protokol, budete muset zaplatit a pak se s nima přetahovat. Prostě nepodepisujte, protože vám nenamontovali to, co jste chtěl. A pak ani neplaťte, dokud nedají vše do pořádku a vy budete moci podepsat převzetí.

pietross

Přečtete si smlouvu, většinou totiž obsahuje následující klauzule:

Vady díla NEmají odkladný účinek na plnění platební povinnosti kupujícího. ... budou předmětem reklamačního řízení...nejsou důvodem k nepřevzetí díla a budou zaznamenány v před.protokolu

Jinými slovy, pokud jste zjistili vady, podle většiny smluv, které tyto firmy používají, musíte zaplatit i podepsat předávací protokol (kde se většinou vady deklarují) a poté projít reklamačním řízením.

 

ladaadal*
hodnocení

0x

No k podpisu tě nikdo donutit nemůže. Má-li to vady, můžu uvést, že pro mě je to nedokončené dílo a tudíž nemohu převzít a tudíž nemohu podepsat. A´t se se mnou handrkujou u soudu, jestli to byla vada nebo nedokončení, moc šancí by neměli, měli by super reklamu a rozhodně do toho nepůjdou. Prostě dokud nemám pořádný okna, který jsem chtěl a pořádně, tak nepodepíšu a nezaplatím. Ať si to daj dohromady.

V nejhorším pohrozte tiskem , to na tyhle rychlorádobysuperfirmy zabírá.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]