Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oprava ON-LINE

Od: josef2* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit!

Popdnikám, jsem opravář elektrospotřebičů pro domácnost. Přemýšlím, že bych zavedl tzv. opravu ON-LINE (hlavně tzv. bílé elektro, ale později bych to rozšiřoval i na další řemesla). Ve svém oboru pracuji už přes 30 let a za tu dobu jsem zjistil, že jsem schopen opravit některé věci tzv. po telefonu. Samozřejmě pokud se jedná o jednodušší věci. Služby jsou drahé a možná by někdo takovouto pomoc uvítal. Součástí této služby by bylo možné (pokud by si na opravu někdo netroufal, byla složitější nebo vyžadovala nějaké součástky) si objednat expres servis. Službu by bylo možné objednat i mimo běžnou pracovní dobu, tedy v odpoledních hodinách popř. o víkendu, aby se event. zákazník nemusel uvolňovat z práce. Dovedu si představit, když se o víkendu třeba pere, prádlo je v pračce a pračka neběží, jak je to nepříjemné (nezbývalo než čekat na prac. týden a oprava je třeba někdy až na středu). Na k tomu určených webových stránkách by bylo možné presentovat závady a následně by se pak uživatelům dostalo odpovědi, jak si sám pomoci, event. by bylo možno vznést požadavek na opravu (písemně, nebo telefonicky). Vím, že tato služba by byla velmi náročná časově a nevím (v případě zájmu) jakou část území bych byl schopen svými silami pokrýt, proto bych se nejdříve rád ujistil, jestli by byl o opravu ON-LINE zájem?

Než bych vytvořil tyto speciální webové stránky mohli bychom službu (oprava ON-LINE) pokusně vyzkoušet (zatím pro pražské uchazeče) na elvisjosefjerabek@seznam.cz , co myslíte?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Nějak si neumím představit, jak by to mělo fungovat. Vyplním jakýsi formulář a co dál? Budu čekat, až mi zavoláš? Pak budu hledat vhodné nářadí a ty budeš čekat, až se mi podaří odšroubovat třeba kryt? Nebo jak si to představuješ. Nebo budeš chtít zaplatit za nějakou paušální radu? Já jsem zatím s opravou čehokoli neměl problém a opravář vždycky přijel ještě ten den. I cenu si dohodnu předem a vždycky ji dodržel i když si byl nucen třeba 2x dojet pro nějakou součástku. Chtělo by to podrobnější vysvětlení. Zatím mi to připadá spíš jako snaha o reklamu.

josef2*
hodnocení

Za radu se samozřejmě nic platit nebude a pokud je někdo nešikovný k manuelní, především jednoduché práci, tak mu nezbývá než zavolat opraváře. Pokud vám opravář přijel ještě ten den (i ve večerních hodinách, popř o víkendu) pak pro vás tato služba opravdu není. Je to hlavně pro ty, kteří neměli tolik štěstí, na opravu musí čekat a kteří by rádi uvítali nějakou radu, jestli si nemohou nějak pomoci , ať už proto, že nemají moc peněz, nebo jsou šikovní a drobné opravy by zvládli snadno sami. Někdy třeba stačí narovnat zalomenou hadici, rozpoznat chybu v přív. kohoutku, vyčistit filtr (někdy lidé ani neví kde je), vyčistit sítko napouš. ventilu..atd..atd.) Reklama to opravdu není (mám práce dost), jen jsem si myslel, že by o tuto službu mohl být zájem a mohlo by se to na nějakou zkušební dobu vyzkoušet. Spíš mi jde o to zjistit, jestli se vůbec do něčeho takového pouštět.

 

mowla*
hodnocení

0x

Považuju váš nápad za zajímavý, vidím ale několik ´problematických´ míst...

1. Jak si chcete nechat tuto službu (za)platit? - pokud by tedy nešlo jen o marketingové zviditelnění vaší firmy... Předpokládám, že služba, aby mohla být úspěšná, bude vyžadovat značné množství času...

2. Konkurencí pro ´jednoduché opravy´ určitě budou "hodinoví manželé" a různé firmy nabízející již nyní čtyřiadvacetihodinovou pohotovost a servis u zákazníka - i v oboru bílé techniky...

3. Jak oslovit (tedy plošně a rychle) cílovou skupinu danou lokalitou...

4. Služba bez webové samoobsluhy (informační) má jen omezenou lákavost - pravděpodobná dlouhá odezva mezi vznikem problému a jeho vyřešením do stavu opraveno/zavolán servisman...

BTW - sám sebe si neumím představit jak sedím na neperoucí pračce a v notesu hledám na webu radu, jak ji opravit, ale pár takových lidí znám...

:)

josef2*
hodnocení

1. V první řadě by se jednalo o velkou spoustu práce a v případě rad za žádný výdělek (byly by zdarma). Placená práce by přišla na řadu, až když by si dotyčný nevěděl rady a vyžadoval by opravu.

2. konkurence by byla minimální, neboť ne každý je ochoten věnovat osobní čas (po klasické pracovní době) opět práci. Na jednoduché práce si člověk nebude volat hodinového manžela (to si udělá každý sám a zadarmo). Na odbornější práce už ale hodinový manžel nestačí, to vím určitě (chce to specialistu, člověka, který ten obor zná).

3) cílová skupina lidí se bude formovat ze spokojených zákazníků, kteří si to mezi sebou poví (pro velkou časovou náročnost zpočátku neuvažuji o oslovení velikánské skupiny lidí) Prostě se časem dozví, že tam a tam mu může v případě nouze někdo poradit, event. pomoci.

4) odezva vůbec nemusí být dlouhá, naopak může být velmi krátká, pokud zájemce zvolí místo e-mailu telefon. Pomoc nebo radu bude možno dojednat také mnohdy okamžitě po telefonu. Zpočátku to nebude jednoduché (pokud budu sám), ale když bude zájem nebude problém přibrat a zaškolit další lidi.

Ani já si neumím představit, jak sedíte na pračce a hledáte nějakou radu. Vy si prostě jako obvykle zavoláte nějakého opraváře. Až časem se vám donese, že tam a tam by možná mohli pomoci rychleji

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]