Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou domácí vodárnu?

Od: im* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,
prosím, potřebovala bych poradit, případně rovnou doporučit domácí vodárnu - jsem naprostý laik . Jedná se o zásobování pitnou vodou obytného domu. Studna je asi 4 m hluboká, vodní sloupec v ní necelé 2 m. Vzdálenost studny od domu je asi 10 m,v domě cca dalších 15 m a 2 m výška (vedeno přes sklep do přízemí,kde chceme umístit vodárnu). Vodou se bude zásobovat běžné vybavení domácnosti - 1x WC, 2x umyvadlo, 1x vana, teplá voda je řešena elektrickým bojlerem 80 l. Nevím, jestli existuje už hotový výrobek, nebo se musí taková domácí vodárna poskládat (čerpadlo,nádoba, ovládání, armatury..), ale byla bych raději, kdyby existoval už hotový výrobek, který prostě jen připojíme ke zdroji vody (studna), elektřině a rozvodům vody v domě.Poradí někdo?

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ivan5
hodnocení

0x

existují už hotové,jen připojit na trubku ve studni,vývod a do elektriky.

důležité jsou údaje: sací hloubka(hloubka studny ne vody),výtlačná výška,délka a tlak ,popř objem dodávané vody do okruhu.

ivan5

s těmito parametry musíte počítat při koupi.Každý dobrý obchodník vám pomůže s výběrem.

hop®
hodnocení

0x

Podobné "vodárny" se prodávají za akční ceny v hobbymarketech nebo na Aukru, pravděpodobně by chvíli vydržely. Ovšem doporučil bych spíše specializovaného prodejce, který Vám doporučí značkový výrobek s rozumnou zárukou, který zároveň poradí i typ podle parametrů Vašeho domu a zajistí případný servis! Odkud jste? Zkusíme najít rozumného prodejce blízko Vašeho bydliště...

im*
hodnocení

Jsme z Krnova. Aukro ani hobbymarkety nechci - asi vydrží opravdu jen chvíli. Chtěla jsem právě získat co nejvíc informací, moc totiž nevěřím ani prodejcům - on chce každý prodat to, co mu nejvíc vydělá (aspoň mám takové zkušenosti).

uska*

napište mi do vnitřní pošty, dám vám kontakt - nemohu zveřejnit, byla by to asi reklama.

hodnocení

0x