Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Plotové pletivo s drátem nebo bez

Od: reni*

zdravím,

čeká mě výměna pletiva a mám dilema, koupit pletivo s vodícím drátem nebo bez. Plot je ve svahu s několika zlomy, v jednom kuse to asi natahnout nepůjde. Nemám tušení jak to pletivo přizpůsobit terénním vlnám aby bylo napnuté nahoře i dole. Říkám si že když bude bez vodícího drátu tak možná s ním bude jednodušší práce, ale je to pouze můj dojem. Jaké máte zkušenosti?

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

viky*
hodnocení

2x

Plot jsme dělali také. Určitě je lepší s vodícím drátem. Tam kde je nějaký svah, nebo rozdíl v půdě, se může dát další sloupek, podle potřeby a na ten se vodící drát, utáhne. Tím se vyrovná nesrovnalost v terénu. Bez vodícího drátu, pletivo neberte, více se nadřete, drát vám pletivo drží ve formě. Ještě jednou, nejsem odborník, jen můj názor.

doplněno 20.03.12 21:47:

Pletivo s vodícím drátem na začátku upevníte u prvního sloupku a můžete pletivo rozbalovat až k dalšímu sloupku, drát vám pletivo drží. Pletivo, které nemá drát se motá do sebe a nikde vám nedrží.

reni*
hodnocení

díky za názor. Nevím ale jak se vypořádat se zlomem ve svahu. Pravděpodobně budu muset vystřihnout pletivo do "V" a pak je zdrátovat a to 3x zopakovat. Proto mě napadlo to pletivo bez drátu. Je to zlom cca 35 stupňů. Nebo máte nápad na jiné řešení?

viky*

Nevím, jak velký je zlom ve svahu, když je hodně velký, je lepší dát navíc, jeden sloupek přímo do zlomu a tím získáte stabilitu plotu. Tak jsme to dělali.

doplněno 20.03.12 22:20:

Nejde začít táhnout pletivo z tohoto problémového místa, na jednu i druhou stranu? Dál už vše, půjde bez problému. ;)

Rovina bude mít jedno pletivo, které bude končit před stoupáním. Druhý sloupek, který je hned vedle ve stoupání má nové pletivo, které se táhne nahoru.

doplněno 20.03.12 22:35:

Můžete se podívat na tento odkaz? ploty-pletivo.cz/...

reni*
hodnocení