Nejste přihlášen/a.
zdravím,
čeká mě výměna pletiva a mám dilema, koupit pletivo s vodícím drátem nebo bez. Plot je ve svahu s několika zlomy, v jednom kuse to asi natahnout nepůjde. Nemám tušení jak to pletivo přizpůsobit terénním vlnám aby bylo napnuté nahoře i dole. Říkám si že když bude bez vodícího drátu tak možná s ním bude jednodušší práce, ale je to pouze můj dojem. Jaké máte zkušenosti?
Plot jsme dělali také. Určitě je lepší s vodícím drátem. Tam kde je nějaký svah, nebo rozdíl v půdě, se může dát další sloupek, podle potřeby a na ten se vodící drát, utáhne. Tím se vyrovná nesrovnalost v terénu. Bez vodícího drátu, pletivo neberte, více se nadřete, drát vám pletivo drží ve formě. Ještě jednou, nejsem odborník, jen můj názor.
doplněno 20.03.12 21:47:Pletivo s vodícím drátem na začátku upevníte u prvního sloupku a můžete pletivo rozbalovat až k dalšímu sloupku, drát vám pletivo drží. Pletivo, které nemá drát se motá do sebe a nikde vám nedrží.
díky za názor. Nevím ale jak se vypořádat se zlomem ve svahu. Pravděpodobně budu muset vystřihnout pletivo do "V" a pak je zdrátovat a to 3x zopakovat. Proto mě napadlo to pletivo bez drátu. Je to zlom cca 35 stupňů. Nebo máte nápad na jiné řešení?
Nevím, jak velký je zlom ve svahu, když je hodně velký, je lepší dát navíc, jeden sloupek přímo do zlomu a tím získáte stabilitu plotu. Tak jsme to dělali.
doplněno 20.03.12 22:20: Nejde začít táhnout pletivo z tohoto problémového místa, na jednu i druhou stranu? Dál už vše, půjde bez problému.
Rovina bude mít jedno pletivo, které bude končit před stoupáním. Druhý sloupek, který je hned vedle ve stoupání má nové pletivo, které se táhne nahoru.
doplněno 20.03.12 22:35:Můžete se podívat na tento odkaz? ploty-pletivo.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.