Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Canaba - Vaše zkušenosti

Od: kucka2* odpovědí: 53 změna:

Ahoj, máte někdo zkušenosti se stavební firmou Canaba, která dělá montované domky?

Chystáme se s ní stavět, tak byhc ráda vědela na co si dát pozor a celkově Vaše názory.

Díky

53 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

technikjirik*
hodnocení

2x

Osobní zkušenost nemám, ale co říkají kolegové tak se nijak neliší od jiných firem. To že jsou na stavebním trhu dost dlouho, mi říká, že kdyby s nima bylo něco špatně, tak už by tu asi nebyli. Samozřejmě na místě je velká opatrnost, jako s každou firmou, ale nemyslím si že by CANABA byli nějak špatní.

saturnin*

Jsem stavební technik a osobně pokládám Canabu za nejhorší varintu či typ stavění RD.Problémem jsou spoje a hlavně spoj u podlah.Viděl jsem dost plísně u podlah a v rozích,trhlinky.Osobně doporučuji systém Velox či Durisol.

letlook*

Ty budeš spíš prodejce Veloxu ne? Nebo tě z canaby vyhodili? Velox a Durisol mají obrovské problémy se zabudovanou vlhkostí, vždyť je to litejbeton do šalungu z heraklitu. Proboha, to je dobrý tak na bunkry. To musej lidi léta zběsile topit a větrat aby to vysušili. Mít místo zdi navíc uvnitř nahozenou heraklitovou desku na kterou nic nepověsíš a která praská, to chce odvahu.

Pokud jde o beton a to se asi shodneme, že je to nejlepší stavení materiál, volil bych montovanou stavbu z předvyrobených dílců, mimo Canaby snad ještě Dennert, ale to jsou němci nebo Tusco, ale ti nemaj vlastní fabriku a postavili jen pár domků.

pavel76*