Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přišlo jiné zboží než mělo - jak reklamovat

Od: jajda* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

objednala jsem si sedačku v Paulu. 11.2. mi ji přivezli. Včera jsem si ji chtěla postavit, ale zjistila jsem , že to není ta , kterou jsem si objednala. Přišla barvově jiná. Zaplatila jsem si dopravu a byla ta sedačka v akci. Takže sem se chtěla zeptat na co mám nárok při reklamaci, případně vrácení peněz. Jestli bych měla nárok na tu slevu, která byla při původní sedačce, když jsem platila dopravu, jestli by si pro ni neměli přijet atd.

Děkuji za odpovědi

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ahasver4*
hodnocení

1x

Měla by jste mít přece v ruce nějakou smlouvu.Tam by mělo být přesně uvedeno jaké jsou podmínky.Já bych tedy vzal telefon a zavolal tam.A mělo by být jasno za pár minut...

jajda*
hodnocení

Kupní smlouvu mám, ale ta je ve formě daňového dokladu s přiloženými pokyny na údržbu a vybalování.

Dobrý den. Doporučuji oznámit prodejci vadu ihned po zjištění a to emailem, telefonicky popřípadě doporučeným dopisem. Prodejce je povinen Vám poskytnout informaci, zda si pro zboží přijede, či jej máte poslat zpět. Pak byste měla právo na proplacení nákladů spojených s podáním reklamace. Pokud Vám přišlo jiné zboží, než jste si objednala, měli by Vám reklamaci uznat a vyměnit za správné zboží v té ceně, která byla domluvená. V každém případě informovat prodejce ihned.

 

petr123*
hodnocení

0x

Zavolat tam, říct že přišlo jiné zboží než jste objednala. A dále se domluvit na tom co vlastně chcete. Máte samozřejmě právo aby firma zboží odvezla a přivezla správné. Pokud dopravu objednával prodejce, mělo by to odvezení a přivezení nové být pro Vás zdarma. Pokud uvažujete že si tu jinou barvu necháte tak to je na vás a už jen na domluvě s prodejcem. Žádný nárok na slevu ze zákona nemáte, je to jen na vaší dohodě.

.

Důležité ale je - opravdu je ta barva jiná? Ony barvy na monitoru někdy "lžou" a mohou vypadat jako trošku jiný odstín než jak je to reálně. Případně jste si jistá že jste si opravdu objednala jinou bavu - to není myšleno jako urážka, někdy se prostě člověk uklikne o kousek vedle a objedná něco jiného než co vlastně chtěl.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]