Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné vrátit výrobci zboží, které bylo vyrobeno na míru, jedná se o venkovní parapety. Objednávka proběhla telefonicky a zboží nemá správný rozměr. Zboží mi dodali 26.9. a fakturu jsem ještě nezaplatila. Zboží je nepoškozeno a v původním balení. Výrobce mi tvrdí, že vrácení zboží není možné a že musím tuto fakturu zaplatit.
S pozdravem
Markéta Štěrbová
máte něco podepsáno? Pokud ano, zkontrolujte zadání. Pokud je chyba u nich (špatně si v telefonu napsali údaje) trvejte, že je chyba na jejich straně. Nemají v ruce nic, čím by na Vás mohli. Nic neplatit!
bývalo zvykem nadiktovat objednávku telefonem a pak ji potvrdit písemně po zaslání nabídky, smlouvy apd...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.