Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny,upřesním to,mám byt rozdělená chodbou na severní a jžní část, plynové etážové topení.Protože jsem v bytě sám ,sverní část-jeden pokoj + koupelnu jsem zavřel (tedy topení).Jižní strana dále bez problémů topí (2 pokoje + kuchyň) Nyní severní strana zamrzla,topení nejde ano otevřít, v koupelně je u kohoutku rampouch.Asi by se, podle některých doporučení dala použít svářečka,leč kde ji vzít. Nabíječka autobaterií by se nedala použít? Nklepejte si na čelo, jsem naprostý laik.Děkuji za srozumitelnou oodpověď.
A k cemu by jste ji chtel pouzit? Pokud na rozmrazeni zamrzle koupelny asi bych spise volil nejaky druh primotopu nez hokusy pokusy se svareckou ci nabijeckou. Elektrina Vam tam jede, takze si sezente nejaky elektricky topic. Za par hodin by snad melo vse povolit.
Zásadní chybou je v těchto mrazech uzavírat topení v místech, kde je předpoklad promrznutí a následného poškození mrazem. A to i v případě, že tyto místnosti nepoužívám, nebo jen velmi omezeně = je lepší tyto místnosti alespoň temperovat. Šetřit je v tomto případě kontraproduktivní. Budete rád, když nebude poškozené těleso radiátoru, které také lehce zmrzne a praskne, když zmrzne voda ve stěně. Topit, topit = pustit radiátor - přímotop ( doufat, že nic neprasklo ) a potom do doby než přestanou mrazy - min, temperovat.
doplněno 09.02.12 09:25:Svářečka ani nabíječka se k tomu použít nedá. Možná, že by přicházela do úvahy svářečka, která by se dala použít k přímému zkratovému průtoku proudu ale postup jak to udělat je natolik složitý aby nedošlo k poškození svářečky a navíc by se ještě k tomu musel obejít bezpečnostní systém dané svářečky, že tuto možnost zcela vylučuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.