Nejste přihlášen/a.
Zdravím, potřebuji zateplit chatu vystavěnou z plynosilikátových tvárnic před cca 30 lety. V zimě prostupuje stěnami chlad a místnost se nedá vytopit. Můžete mi někdo poradit, jak zateplit, čím zateplit a protože jsem laik a chci si to udělat svépomocí, prosím i o přesný postup prací. Děkuji Míla
doplněno 14.02.12 15:59:Asi jsem se špatně vyjádřila: fakt jsem myslela jen na prostředek a způsob, čím zateplit a jaký je postup (např.polystyrenem a jak se upevňuje na zeď).
Vzhledem ke špatnému dotazu-upřesňuji. Cca před 30 lety postavil můj otec chatu z plynosilikátových tvárnice. Chata je přízemní, v podkroví je ložnice. K této chatě jsme přistavěli zhruba stejnou budovu a nechali zkolaudovat jako RD - vše legálně, za dodržení podmínek (to prosím neřešte). Takže RD je zateplený v podkroví, máme všude eurookna a střešní okna (zabudovala odborná firma) a teď máme v plánu zateplit tu prvotní budovu (bývalou chatu). V RD bydlíme, neboť jsme s manželem již v důchodu, od podzimu do jara se v ní topí krbovkama, které vytápí celý domek. Žádnou plíseň nikde nemáme, domek je celý odizolovaný. Jen ty plynosilikátové tvárnice už nejsou to, co dříve znamenaly. Takže otázka je jasná: čím zateplit, aby nás to finančně nepoložilo a jaký je pracovní postup, abychom mohli pracovat svépomocí. Za opravdu ochotné odpovědi děkuji Míla
PS: odpovědi typu: "Co chcete zateplovat - zimu?" raději neposílejte
opravdu děkuji za vstřícnost