Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
je mi 17 let, studuji střední školu a bydlím sám s otcem. Každý týden si uklízím pokoj, a občas pomůžu i s něčím jiným. Otec mi vyhrožuje, že mě po dovršení mých 18 . narozeninách vyhodí z bytu. Může to udělat? Když nemám práci, nedostatek financi na vlastni bydlení? Vyhodit mě chce prý z důvodů, že doma nic nedělám, neuklízím atd. Uklízim si svoje, z části i ostatní pokoje, zeptám se ho jestli nepotřebuje s něčim pomoc, ale odpoví že nechce. A druhý den přijde domů a z ničeho nic mi začne nadávat že jsem mu nepomohl a vznikne hádka. Chtěl bych se odstěhovat i sám, ale nemám na to finance.
Kdyby mě vyhodil a já neměl finance na vlastní bydleni, mám nějaké právo na nějaké peníze na bydlení nebo něco takového?
Porušením základních mezilidských vztahů, jak už tady bylo řečeno, zajímal by mne názor druhé strany.
odpověď zní jasně. pak záleží na tom, jak si jí kdo vyloží. věta "schopno se samo živit" podle mne znamená, že má po vyučení a tím pádem může, pokud je zdravý, vykonávat práci a tím pádem vydělat peníze na živobytí. jiný si řekne, nejsem schopen, protože jsem línej a práce si mě ještě nenašla.
Zdarec.Vyhodit na ulici Vás nemůže.Ovšem jakmile budete mít vystudováno je vaší povinností najít si nějakou práci nebo registrovat se na pracáku.A jste samostatný.Protože jsem otcem a i dědou zajímal by mne pohled na tento problém ze strany Vašeho otce.Nejsem žádný svatoušek,ale rodičů jsem si vážil a vážím dodnes.
Pěkné svátky.
Každý týden si uklízíte a občas pomůžete - to třeba jednou za měsíc? Kdo u vás vaří, myje nádobí, kdo pere a žehlí, kdo nakupuje? To bude pravděpodobně otec protože tato práce se dělá neustále a ne OBČAS.
K otázce - právo na peníze na bydlení nemáte. Pokud by ste v domácnosti udělal 50% práce a otec druhou polovinu, jistě by k této situaci nedošlo.