Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, řeším otázku pořízení nové televize. probral jsem už zdejší vlákna, ale většinou se jednalo o menší televize. Já bych potřeboval větší, budu na ní koukat z minimální vzdálenosti 4-5 metrů v obýváku, z jídelny dokonce 9 metrů. Mám satelitní připojení, HDMI kabely a finanční limit tak 35 tisíc. Doma vlastním zatím starou sonku z roku 2000 a co se týká TV jsem laik. Docela by mi pomohl zatím i názor na plazma nebo LCD LED v této velikosti. Já uvažoval o LCD LED od Samsungu, úhlopříčka 138-140 cm + domácí kino.
Dobrý den. Měl jsem podobný problém jako Vy. Já jsem ho vyřešil koupí špičkové LCD televize od samsungu s uhl. 101 cm. Ovšem udělal jsem několik chyb asi v tomto. Úhlopříčku bych se být Vámi nebál volit i dost velkou/třeba 115/ vzhledem ke vzdálenosti jaké na ni budete koukat,101 je sice dost velká ale snesl bych klidně větší/mám obývák 5x6m. Koupil jsem zrovna na tu dobu nejnovější model,který během 2 až 3 měsíců klesl skoro na polovinu ceny/takže raději bych volil vyzkoušený i starší typ/.V typu jsem tehdy volil LCD neboť LED ještě nebyly. Volil bych rozhodně led vzhledem ke spotřebě el. energie. Nechoďte rozhodně pro radu do prodejen,neboť každý má prvotní zájem na tom Vás připravit o co největší balík peněz báchorkami o tom,jak ta jimi nabízená televize je nejlepší volba. Dnes bych koupil Led 115",na nějakou výbavu bych nehleděl neboť stejně drtivou většinu výbavy nevyužijete. Toť mé poznatky-šťastnou volbu
Dobry den,ja pred nedavnem kupovala plasmu samsung uhlopricku ,,130,, Je umistena na zdi a koukame ze vzdalenosti 5m.Rozhodne jsem rada,ze jsem nekoupila mensi,ale tato velikost vyhovuje,a klidne byt Vami nevahejte a poridte si ten jeste vetsi rozmer co uvadite.Puvodne jsem se rozhodovala o 3D,ale na to se neda koukat dlouho.V prodejne jsem to vyzkousela,je to zajimave pokoukani,ale myslim, ze by me z toho za chvilku bolela hlava.
petass