Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přepsání měřidel spotřeby

Od: hootchi odpovědí: 11 změna:

Ahojte všem,

jsem začátečník v oblasti podnájmů atd. a zajímala by mě jedna věcička, které se nemůžu dopídit. U podnájmů většinou vídám, že se platí nájem + zálohy. Zároveň však je i v inzerátech psáno, že na vás bude přepsáno měřidlo spotřeby. Doteď jsem žil v tom, že od toho tam jsou ty zálohy, které by měli pokrýt všechny spotřeby a případné nedoplatky či přeplatky se řeší potom zpětně.

Znamená to tedy, že se platí nájem, záloha a ještě ty samotné energie? Co všechno se skrývá pod tím přepisem měřidel?

Děkuji za objasnění

H.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Buďte rád že na vás přepíšou měřidla protože vás pak neodrbou při vyúčtování.

jabraka*
hodnocení

0x

Asi se jedné o předpis,že je instalováno poměrové měřidlo.Zálohy se platí každý měsíc,po výpočtu spotřeby na byt,která obsahuje porovnání celkové spotřeby v domě(měřidlo na patě domu) a poměru spotřeb z měřidel jednotlivých bytů.Správce ještě uplatní různé koeficienty,podle polohy bytu,rozměru bytu apod. a vzniknou roční náklady na teplo.Rozdíl mezi celkovými zálohami a skutečností se doplácí,nebo vrací.Podnájemník vesměs nevidí vracenou sumu,ta přijde majiteli bytu na konto.

JABRAKA

hodnocení

0x

Pokud budou měřidla přepsána na vás, znamená to, že se stanete smluvním odběratelem energií. Zálohy budete platit pouze dodavatelům a v určitých intervalech, zpravidla 1x ročně, bude spotřeba vyúčtována. Pak vyrovnáte nedoplatek nebo obdržíte přeplatek.

hootchi
hodnocení

Takže pokud to chápu správně, tak budu platit nájemné + zálohy tomu, kdo mi pronajímá byt, ale na mě bude napsané to měřidlo? A spotřeby se zaplatí pak za to celé období (1 rok) z těch mých záloh z každého měsíce?