Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak zateplit podlahu půdy

Od: klump odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, chtěl bych zateplit podlahu nepochůzí půdy můžete my někdo poradit jaké složení vrstev bych měl použít. Jedná se o to zateplit podkrovní místnosti v zimě je vidět na střeše kde končí místnost a začína střecha (nedrží se tam vůbec sníh) a tím topím zbytečně jak se říká pánu bohu do oken. Předem děkuji za odpovědi

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

model a foto...

cukrar.rajce.idnes.cz/...

musíte dodat více info, nejlépe fotky...

doplněno 02.11.11 21:46:

tuším ýže jste laik, rozbalíte jednu roli, pak druhou, křížem dáte další vrstvu...OK,

ale jak budete chodit po vatě?

cukrar.rajce.idnes.cz/...

všimněte si, jak to pošlapali,,,,,ale pak to museli předělávat.. zjistíte proč?

klump
hodnocení

Jsem uplný laik. Myslel jsem, že bych jenom položil skelnou vatu Usover domo ve 2 vrstvách přes sebe na kříž a pod to nějakou folii. Půdu vůbec nevyužívám, protože má tak 70 cm na výšku. Nechce se my v tak stísněném prostoru dělat rošt. Strop v místnostech pod půdou je dřevěné obložení a SDK. Bývalí majitel tam rozházel nějaké zbytky vata a pod tím je nějaký igelit. A vše nych chtěl udělat a pořídit co nejlevněji.

klump
hodnocení

nevím proč. Ale já tu půdu nevyužívám a využívat nebudu to vím ta je pro mě nevzužitelná.Mě jen zajímalo jak složít vrstvy aby se my vata nezapařovala a neplesnivěla, abych to za pár let nemusel předělávat. Koukal jsem tady na pár fotek a mám dojem, že byly právě od vás co dokáže udělat špatné složení vrstev.Jakou izolaci použít a kam ji umístit pod nebo nad vatu.

standam*

Klumpe

ta folie je pravdepodobne parotesna folie(bude na ni nejake oznaceni), pokud neni nikde porusena, dej napr. 2x Isover Domo 140mm

Proste pod a mezi klestiny, tramy nebo rovnou vse nad, nevim jak to mas.

Ale jen doladim tvuj problem at nikdo dalsi zbytecne nepredelava izolaci :)