Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,tak jse se teď vrátil od kolegy.Pustil se(stejně ,jako já) do zTEPLENÍ ŠIKMÉ střechy.Nejsem odborník,ale co jsem viděl ... Dal mezi krokve izolaci rockwool Airorock LD ,myslím 120 mm a na krokve 6Omm,pak dal na závěsy profily a chce tam na to sdk.Podle mě by m+la být parotěska na izolaci a pak sdk.Co se stane,když tam parotěsku nedá?Popřípadějestli by šla dát parotěsky i přes ty profily na sdk.Vím,že to není nic moc řešení,ale lepší než bez parotěsky.Děkuji za rady.
Urcite dat parotesku a i na CD se muze dat. U vetsiny konstrukci to jinak nejde. Jen je nutne pouzit vysoceparotesnou folii, pak prostupy od vrutu nevadi. Neplati to pro koupelnu, zde je nutne podlepeni.
Co se muze stat?! Jednoduse receno budes mit kondenzat v izolaci, ktery zmrzne a izolace pak neizoluje.
Kdyz se pres den strecha nahreje od slunce nebo i z interieru izolace, potece ti kondenzat do interieru.
Plisen apod. je jasna vec.
yardame, přeci podle technických listů...
porovnejte je na stránkách výrobce...třeba juta.cz/...
tam hledejte třeba
Parotěska zabranuje v kondenzování tepelných mostů na styk sádrokartonu.Nalepujese na UV profily.
Paroteska se lepi obyc. oboustrankou na CD profil a to jen zduvodu aby drzela nez das SDK.
Jinak spoje a prechod na zed ...zde je nutne pouzit speci tmel a pasku
nevím,až bude na FB,tak se zeptám
doplněno 01.11.11 19:47:tak ze studené strany : 1.nějaký kanadský šindel(nevěděl přesně co,ale asi to je jedno)
2.desky ,
3.difůzní folii
4,Rockwool 120mm mezi krokve
5.Rockwool 60 mm na krokve
6 by měla být parotěska a pak ten SDK.
Ještě k té tloušťcew izolace.Máme na chatě izolaci 200mm a nějaký problém s tím nemáme.Jak v létě,tak i v zimě.
doplněno 01.11.11 19:53:tak jsem se díval na rockwool a má tam minimum,Tak to se docela trefil viz: www.rockwool.cz/k/...
Tady je hodně informací: