Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ucpane ustredni topeni

Od: juglans® odpovědí: 28 změna:

Po 3 letech nepouzivani kotle na ustredak,samospadove bez cerpadla,me napadlo,ze letos krom kamen budu zase kotel pouzivat.Asi byla chyba,ze po 3 leta zustala v radiatorech voda.takze jsem jen dolila potrebne mnozstvi a zatopila.Hruza a des.Na kotli litaly stupne nahoru,v tu ranu se varila v expanzce voda,ale topeni studene.Jsem naprosty laik a tak po uzavreni kotle,snazic se snizit teplotu,obesla jsem radiatory,kde jsem nasla na povoleni sroubky blitko kolecka na regulaci teploty.Ovsem z toho tekla jen voda,zadny vzduch.usoudila jsem tedy,ze zavzdusnene asi nejsou.Nyni si tak myslim,ze se nekde proste zacpaly nejakou necistotou v horsim pripade zarostly kvuli te stojate vode?Premyslim jak vodu vypustit z celeho obvodu.nasla jsem na kotli kudy prochazi trubka od topeni dovnitr kotle nejaky ventil,takze asi vypust.Dejme tomu,ze to vypustim a co pak?Je nejaka chemikalie,ktera to prorazi,nebo jak postupovat?dekuji za rady.

28 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kjanik112*
hodnocení

2x

Že v radiátorech byla voda je správné, pokud by byla vypuštěná, nikdy nevyteče všechna a uvnitř by to velmi rezavělo. Takže v tom chyba rozhodně není. Chyba bude v nějaké maličkosti, kterou jako laik neumíte odhalit.Vodu nevypouštějte a pozvěte někoho, kdo má také ÚT na konzultaci.

hop®

Kjanik: pravděpodobně se nějaký bordel z trubek usadil v potrubí někde blízko kotle, myslím, že uživatel ÚT nepomůže. Spíš bych doporučil někoho, kdo topenařinu nebo aspoň instalatéřinu dělá. Asi jste to omylem napsal blbě, pozvat na konzultaci kohokoli, kdo má ÚT, asi není řešení, OKI?

hodnocení

2x