Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Drátěný program do kuchyně?

Od: hathor* odpovědí: 12 změna:

Před rokem jsme rekonstruovali byt vč. kuchyně - tehdy už nezbyly peníze na drátěný program a tak jsme zvolili police obyčejné. Dnes bych ale uvítala několik polic výsuvných. Dveře máme klasické pravé i levé a chtěla bych výsuvnou polici právě do nich. Je to vůbec možné? Na několika webovkách jsem viděla fotografie, nikde se ale nemůžu dopídit k nějaké nabídce. Pomůžete? Díky moc

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

typy - sortiment třeba na shop.mivokor.cz/...

nabídky třeba na shop.mivokor.cz/... nebo shop.mivokor.cz/... příp. shop.mivokor.cz/...

nebo na ostravsku uvax.cz/... http://www.uvax.cz/

milena*
hodnocení

0x

jestli mohu poradit , tak si zajděte do kuchyňského studia , kde je vyrábí na míru. Tam jim dáte informace o rozměrech , jestli máte dveře naložené , nebo vložené ,atd. pokud je to solidní firma určitě najde řešení. Mrkněte na NET , v okolí vašeho bydliště. Můžete poslat i poptávku a oni Vám pošlou cenovou kalkulaci na meil . A nebo šikovného truhláře. Záleží na tech. parametrech. Jinak já je mám a je to supr, přehledné a ulízím prskticky pouze dno. Veškerý binčus spadne na dno skříňky. Hlavně kvalitní drát. program!

hodnocení

0x

Možný je skoro úplně všechno. Jen jestli ti dobře rozumím, chceš dvířka a za ně výsuvný drátěný police? Nebylo by lepší a hlavně pohodlnější udělat do dolních skříněk klasický šuplata? Celovýsuvy s tlumeným dojezdem fungují naprosto dokonale a nemusíš napřed otevřít skřínku a pak teprve vytáhnout šuple.

Do rohových skříněk je drátený program dobrej a není asi nic lepšího, ale do normálních bych si to rozmyslel.

doplněno 25.09.11 20:40:

Jinak drátěný program používám tento idealtrade.cz/...

dá se tam vybrat snad vše.

hathor*
hodnocení