Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se to má s kuchyňskou linkou?

Od: Zbyšek odpovědí: 12 změna:
Konečně nám namontovali novou kuchyň. Skutečně hezká, typ Doris fólie olše. Bohužel mi nejdou do hlavy 2 věci.
1) Vnitřní plocha dvířek je bílá, což jsme nečekali. Nevím, jestli je to naše nepozornost, ale nečekali jsme to.
2) Dnes jsme si všimli, že dvířka mají jiný odstín než korpus a samostatné poličky. A jestli mi bod 1 nijak zvlášť nevadí, tak toto ano.
Nemáte někdo podobné zkušenosti? Může te nám poradit, zda to je v pořádku nebo není. Díky.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

maňas
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Nejsem žádný odborník,ale určitě není v pořádku,že to má jiné odstíny.I bílé vnitřky dveří jsou divné.Doporučuji okamžitou reklamaci.

mil®
doplnit odpověď
hodnocení

0x
To je na reklamaci*stop*. Nedávno sme si koupili taky novou kuchyň a vše je v pořádku, tyto problémy nejsou.
pavla*
Na reklamaci to být nemusí. Také jsem si původně myslela, že musí mít korpus stejnou barvu jako dvířka. Ještě před objednávkou jsem však zjistila, že v námi vybraném kuchyňském studiu nabízejí jen (!) 4 barvy korpusu a několik (mnoho) barev dvířek. Přiznávám, že jde o velmi levnou kuchyň. U značkových kuchyní by se to stát nemělo.

jai
doplnit odpověď
hodnocení

0x
No Zbyšku, tak takovouhle otázku by jste měl asi položit ve Vašem kuchyňském studiu. jeje

posledni
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Je to bežné. Je to tím, že za málo peněz je málo muziky
mil®
Kuchyň, o které jsem psal, byla z těch nejlevnějších a folii má všude.
šarlota*
zařizujeme taky novou kuchyň a truhlář nám povídal ať si dojedeme vybrat do obchodu nějakou barvu.Hned nás ale upozornil.že barva korpusu a dvířek bude trochu jiná a také se nás zeptal jestli pozadí dvířek a police chceme v té samé barvě nebo jen bílé.Takže korpus a dvířka bych na reklamaci neviděla,ale na ten bod 2 vás mohli upozornit.

doplnit odpověď
hodnocení

0x